Jump to content

Cop uniform!


thedutchie79

Recommended Posts

Waar kan je die cop uniform krijgen?

Nog een vraagje ik kan deze stunt jump niet vinden het is ergens bij dat grote politiebureau op het middelste eiland vlak bij je safe house. als je naar binnen gaat krijg je vijf sterren er is wel een ramp maar ik krijg nooit die slomo te zien. Moet ik mischien een cop uniform aan of zit die junp ergens anders?

Link to comment
Delen op andere websites

Waar kan je die cop uniform krijgen?

Nog een vraagje ik kan deze stunt jump niet vinden het is ergens bij dat grote politiebureau op het middelste eiland vlak bij je safe house. als je naar binnen gaat krijg je vijf sterren er is wel een ramp maar ik krijg nooit die slomo te zien. Moet ik mischien een cop uniform aan of zit die junp ergens anders?

ik weet aleen dat je geen politie uniform kan krijgen

Link to comment
Delen op andere websites

Flatline is de missie. :) Misschien kun je de kleding ook al voor de missie dragen alleen dat weet ik niet zeker.

bedankt voor de missie :puh:

maar nee, de kleding kan je ervoor niet dragen, erna lijkt me wel (niet uitgeprobeerd) omdat dat ook zo was met de overige kleding die je tijdens missies krijgt...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die stunt jump map maar kan die junp nog steeds niet vinden. Kan iemand mij vertellen waar die zit?, want volgens mij is het wel die ramp bij dat politiebureau.

ik zit met hetzelfde probleem.....de stuntjump die ik dan vind krijg ik maar niet completed......

ik zie zelfs geen slomobeeld.....ik heb het zelfs al geprobeerd met een comet....

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die stunt jump map maar kan die junp nog steeds niet vinden. Kan iemand mij vertellen waar die zit?, want volgens mij is het wel die ramp bij dat politiebureau.

ik zit met hetzelfde probleem.....de stuntjump die ik dan vind krijg ik maar niet completed......

ik zie zelfs geen slomobeeld.....ik heb het zelfs al geprobeerd met een comet....

Woei! Dat moet je ook met een NRG-900 doen. Je zal via de trappen het dak op moeten en dan vanaf het dak jumpen. Dan zal je met beide wielen netjes de grond moeten raken. Nu kan ik het wel helemaal gaan uitleggen, maar een filmpje is beter. Let op, er zijn veel meer stunts in het filmpje! De stunt die je zoekt komt langs op 4:48, even doorspoelen dus als je niet geïntresseert bent in de rest! Komt ie:

Link to comment
Delen op andere websites

Flatline is de missie. :) Misschien kun je de kleding ook al voor de missie dragen alleen dat weet ik niet zeker.

Kun je die kleren ook krijgen als je de missie zonder donkterskleren doet?

Volgens mij kan je, als je tijdens de missie de kleren niet hebt aangetrokken, de dokterskleren na afloop niet meer krijgen. Je moet namelijk tijdens de missie in een marker gaan staan om de dokterskleren aan te trekken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...