ChristiaanGTA Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Comments en rates graag Reageren
GTA Haas Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Beste ChristiaanGTA, Jous ig is heel mooi behalve dat het te Zwart is. Dat is het enige Minpunt je Tekst is mooi, en ook de Kleur die je voor je Tekst hebt gebruikt. En voor de rest is er eigenlijk niets meer aan te zien. Dus jij krijgt van mij een 6.7 Helaas, de volgende keer beter.... Als je het niet eens bent met de Rating BP/PM me dan even. Dan kunnen we via die optie er verder over Discusseren. Reageren
Thabit Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Wel een vette stijl, tenmiste een keer wat anders. Hij is vet leuk bedacht en uitgewerkt. Ook is de tekst een groot pluspunt. De sig had inderdaad misschien een beetje lichter gemogen, maar ik weet niet hoe het dan rond de 9 en v. Nistelrooy er uit zal zien. Kortom: nice, stijl en mooi lettertype: 8,912 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.