peter-de-gekste Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Hallo mensen, Ik heb net iets gedownload vanaf de social club, en dan het marathon gedeelte. Het is een of ander T-shirt ofzo. Wat kun je hiermee? Want als je het opslaat op je schijf, zul je merken dat het een raar bestandje is dat je pc (in iedergeval die van mij) het niet herkent.. MvG DarkDesigner Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 datzelfde probleem heb ik met de buddy icons Reageren
IV trailer Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Hallo mensen,Ik heb net iets gedownload vanaf de social club, en dan het marathon gedeelte. Het is een of ander T-shirt ofzo. Wat kun je hiermee? Want als je het opslaat op je schijf, zul je merken dat het een raar bestandje is dat je pc (in iedergeval die van mij) het niet herkent.. MvG DarkDesigner Geen idee. Misschien is het wel om op je playstation3 te zetten. Zelf lukt het me namelijk niet om mijn psn aan de socialclub te koppellen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.