Backfire Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Hallo allemaal ik heb een groot probleem... als ik connect krijg ik wit scherm 2 keer en dan ga ik naar single player dat is 1 maar daarvoor had ik nog een probleem ik had een mod geinstalleerd die het niet deed toen ging ik in een server stond er Laoding Network Game dat deed ie gewoon maar als ie verder laade dan sloeg die af dan krijg ik een Raport dan kan ik hem Verzenden of Niet Verzenden Weet iemand wat ik moet doen ik zit al 3 dagen zonder SAMP!!!!!! GR. Backfire Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Hallo allemaal ik heb een groot probleem... als ik connect krijg ik wit scherm 2 keer en dan ga ik naar single player dat is 1 maar daarvoor had ik nog een probleem ik had een mod geinstalleerd die het niet deed toen ging ik in een server stond er Laoding Network Game dat deed ie gewoon maar als ie verder laade dan sloeg die af dan krijg ik een Raport dan kan ik hem Verzenden of Niet Verzenden Weet iemand wat ik moet doen ik zit al 3 dagen zonder SAMP!!!!!!GR. Backfire verwijder de mod herinstaleer san andreas en herinstaleer samp Reageren
.Timothy Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Hallo allemaal ik heb een groot probleem... als ik connect krijg ik wit scherm 2 keer en dan ga ik naar single player dat is 1 maar daarvoor had ik nog een probleem ik had een mod geinstalleerd die het niet deed toen ging ik in een server stond er Laoding Network Game dat deed ie gewoon maar als ie verder laade dan sloeg die af dan krijg ik een Raport dan kan ik hem Verzenden of Niet Verzenden Weet iemand wat ik moet doen ik zit al 3 dagen zonder SAMP!!!!!!GR. Backfire verwijder de mod herinstaleer san andreas en herinstaleer samp Alleen de modificatie verwijderen is al genoeg, want aan de rest zal het denk ik niet liggen. Let er wel op wat voor modificaties je hebt, want .dff/.txd of 'main.scm'-modificaties kun je gewoon laten staan. Het gaat meer om bijvoorbeeld de 'handling.cfg' en .dat bestanden. Werkt SA-mp hierna nog niet moet je deze patch downloaden. Na de patch gedownload te hebben, start je die op. Kies een paar maal 'Next' totdat er om een locatie wordt gevraagd. De locatie die hier moet staan, moet die van je GTA San Andreas-map zijn. Als de locatie die daar staat daar ook van is kun je verder gaan, anders moet je hem opzoeken via '...'. Ga verder met 'Next', laat de patch z'n werk doen en sluit af met 'Exit'. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.