Jump to content

Xbox 360 Actie

Recommended Posts

Geplaatst:
Koop gewoon de Pro, die harde schijf ga je later echt nog wel nodig hebben hoor, zeg ik uit ervaring. :)

Bijvoorbeeld bij GTA IV, zonder HDD is GTA IV een stuk minder omdat er een stel graphics bugs zijn, die best storend kunnen zijn.

wat voor hdd ?

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Vegeta

12

• gammie_

6

• Think

3

• Swiggers

2

Geplaatst:

Eej weet niemand over een actie ofzo of waar ik een xbox 360 het best kan kopen zijn er geen acties bij mediamarkt ofzo ?

Geplaatst:
Eej weet niemand over een actie ofzo of waar ik een xbox 360 het best kan kopen zijn er geen acties bij mediamarkt ofzo ?

Wil je het bestellen of gewoon kopen in een winkel? Ik heb wel een website gevonden met actie bundels:

xboxhome.nl/products/actie-bundels/. Als je liever een xbox 360 in een winkel wilt kopen, hou dan reclame blaadjes in de gaten zoals: Dixons, Mediamarkt, Bartsmit enz.

Geplaatst:

Jah ik denk morgen de xbox premium gewoon morge ergens in winkelcentrum te kopen...

Ik heb niet veel gehad tot nu toe aan deze topic maar jah wat is beter aan de premium versie als je het vergelijkt met de arcade versie ??

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb niet veel gehad tot nu toe aan deze topic maar jah wat is beter aan de premium versie als je het vergelijkt met de arcade versie ??

Verschil met Arcade is:

- Je hebt een 20 Gig harde schijf, hiermee kun je dus gemakkelijk demos downloaden en opslaan.

- Headset

- Ethernet kabel

Bewerkt: door Global
krijg je er geen gold bij ?

Niet bij de ''premium'' die ik op consoleshop.nl heb gezien en die op dixons.

Met de ingebouwde Ethernet-poort en het gratis abonnement, kunnen gamers met de Xbox 360 direct verbinding maken met Xbox Live Silver. Daarnaast kunnen abonnees op de service Gold profiteren van de meest populaire wereldwijde online games en een entertainmentnetwerk.
Voor Gold moet je dus apart betalen. Bewerkt: door Global
Geplaatst:
Jah maar kijk hier hij zegt bij mediamarkt voor 270 met 2 spelle plus gold !!

http://www.ciao-shopping.nl/Microsoft_Xbox...__Review_104206

Let er wel op dat je maar 1 maand gratis gold krijgt, daarna moet je er voor betalen wil je gold behouden. Verder is het een zeer mooie aanbieding. Ik zie verder nergens Mediamarkt staan hoor, er staat 1 aanbieding bij Bobshop (of ik moet er overheen gelezen hebben). Dit is trouwens wel een online shop.

Geplaatst:

IK HEB XBOX 360 MET VIVA PINATA EN FORZA MOTERSPORT EN 1 MAAND GOLD VOOR 270 !!!!!!!!! EN K HEB VEEL SPELLEN VAN VRIENDE GEKREGE !!!!!!! DAT WORD GENIETe !!! FREERECORDSHOP ROCKS !!!!!

We kunnen het zonder hoofdletters ook wel lezen hoor :Y Heb je hem bij de Free record shop vandaag gekocht? (doe je snel :puh: )

in iedergeval veel plezier ermee!

Edit: Nice games, jij verveeld je dus voorlopig niet :D

Bewerkt: door Global
Geplaatst:

Jah k heb het bij free record shop gekocht ^_^ Ik heb er forzamotorsport en viva pinata bij gekrege , forza ziet er wel keigaaf uit maar k meot het onder de knie krijgen, ik heb ook nu saints row burn out en gta iv dus ik speel dat straks want nu valt er te veel licht op tv en kan ik niks te zien ...

Geplaatst:
We kunnen het zonder hoofdletters ook wel lezen hoor :Y Heb je hem bij de Free record shop vandaag gekocht? (doe je snel :puh: )

in iedergeval veel plezier ermee!

Edit: Nice games, jij verveeld je dus voorlopig niet :D

Consoles en games koop ik ook altijd bij The Free Record Shop, want ik krijg daar altijd heel goed advies. Toen ik mijn PS3 door kocht hebben ze me daar alles uitgelegd hoe het werkt enz. Buiten dat raadden hij me die en die dingen nog aan en inderdaad door die spullen die ik erbij kochten kon ik er optimaal van genieten. Ook is het handig om daar je games te kopen, want op vertoning van een ANWB as krijg je nog is 10% korting.

Dus als je troep wil voor Consoles ga dan naar The Free Record Shop.

Geplaatst:
Ik zelf twijfel ook vaak, aangezien ik nu een vakantie baantje heb... Maar dat verdient ook niet super en zou hoogstens eind van mijn vakantie rond de 200/250 euro komen te zitten, maar dan ben ik ook echt helemaal blud als ik een arcade zou kunnen kopen (met 1 goeie game). Ik ben daarom tot conclusie gekomen om de xbox 360 maar helemaal niet te kopen (hoe graag ik het ook wil) Maar stel je veranderd van gedachten en je wilt een paar maanden later wel demos downoaden of allemaal leuke extraatjes, dan kan dat dus niet. Daarom wacht ik er nog een jaar mee tot de premium of elite goedkoper is. Als je dan een xbox 360 neemt dan kan je beter meteen een hele goeie nemen! Vooral als je er lang plezier van wilt hebben!
Over een jaartje ongeveer dan komt de nieuwe XBOX uit. Of dit de XBOX 540 of de XBOX 720 is weet ik niet. Maar er komt tussen 2009 en 2010 een nieuw XBOX uit. ;) Dan kun je beter voor die sparen.

Waar haal je dat. Volgende Xbox komt ten vroegste 2011. Dat is de waarheid.

Geplaatst:
Jah k heb het bij free record shop gekocht ^_^ Ik heb er forzamotorsport en viva pinata bij gekrege , forza ziet er wel keigaaf uit maar k meot het onder de knie krijgen, ik heb ook nu saints row burn out en gta iv dus ik speel dat straks want nu valt er te veel licht op tv en kan ik niks te zien ...

Vanwaar valt er licht op je scherm?

Via een raam?

Tip 1. Doe je rolluik omlaag als je die hebt of je gordijn dicht.

Tip 2(een goeie). Plak voor je raam een paar vuilniszakken, ik weet, het ziet niet uit, maar het laat geen licht door, dus zeker handig!

Later,

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...