BinkieNet Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Ik vond hem zo mooi dat ik hem hier maar neer zet
DenkaanHenk Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Al zo'n 10 keer gezien op de televisie.
Tjerk Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Brilliant, vooral omdat die andere verslaggevers ontzettend enthousiast zijn, en die van Nederland alleen maar "Zo." zegt
Dizzee Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 En weer wordt België hard geowned, in dit filmpje tegen Saoudi-Arabië. No surprise there. @hieronder: Mijn landje ook, ik ben ook van België
moechy Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 En weer wordt België hard geowned, in dit filmpje tegen Saoudi-Arabië.No surprise there. Ja diepe teleurstelling voor mijn landje . Kut rode duivels brengen ons land ten schaamte. Ze zouden beter de junioren sturen.
BinkieNet Geplaatst: 10 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 En weer wordt België hard geowned, in dit filmpje tegen Saoudi-Arabië.No surprise there. Ja diepe teleurstelling voor mijn landje . Kut rode duivels brengen ons land ten schaamte. Ze zouden beter de junioren sturen. Nouja, die zijn alsnog niet beter dan onze junioren Maar jullie (belgen) zijn vast beter in andere sporten... toch?...toch?!
Recommended Posts