G4m3fr34k Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 steeds als ik G-TXD editor opstart krijg ik dit bericht: weet iemand hoe ik G-TXD editor normaal kan opstarten? Ik gebruik windows 98 Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Werkt hij niet als je op cancel duwt? In het venstertje staat dat hij dan gaat debuggen. Is het zowiezo niet verstandig om eens een nieuwere versie van Windows aan te schaffen (XP of Vista). Met 98 kom je tegenwoordig niet ver meer. Reageren
K.O. Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Van dat programma heb ik eigenlijk nog nooit gehoord. Uit de foutmelding wordt je ook niet veel wijzer. Heb je .NET Framework 2.0 en DirectX 9 geïnstalleerd? Volgens de download op GTAGarage heb je die nodig. Je kunt ook altijd een andere TXD Tool gebruiken. Ikzelf gebruik altijd TXD Workshop. Misschien dat je eens kunt kijken of deze wel werkt. Reageren
G4m3fr34k Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Van dat programma heb ik eigenlijk nog nooit gehoord. Uit de foutmelding wordt je ook niet veel wijzer. Heb je .NET Framework 2.0 en DirectX 9 geïnstalleerd? Volgens de download op GTAGarage heb je die nodig.Je kunt ook altijd een andere TXD Tool gebruiken. Ikzelf gebruik altijd TXD Workshop. Misschien dat je eens kunt kijken of deze wel werkt. Bedankt voor de tip! deze werkt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.