Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Weer een nieuwe sig:

Sig:

gtaiv.jpg

Ava:

gtaiv2-1.jpg

Weer een mix van PhotoBucket & Paint.

Hopelijk vinden jullie het wat.

MVG,

Miek

Bewerkt: door Miek
Geplaatst:

Hij is vrij simpel en er zit bijna geen effect op. Als het jouw bedoeling was om het simpel te houden dan is het goed gelukt.

Verder is de ava veel te donker. Lijkt heel er op een zwarte vlek.

sig: 7/10

ava: 5/10

Geplaatst:

hij valt wel nog mee,

maar je moet die inerglow echt weg doen, het verpest je sig.

doe een border ofzo, maar inerglow niet.

je avatar vind ik zelf niet mooi. die is zoals hier boven gezegt, een zwarte vlek.

sig: 6/10

ava: 3/10

Geplaatst:
hij valt wel nog mee,

maar je moet die inerglow echt weg doen, het verpest je sig.

doe een border ofzo, maar inerglow niet.

je avatar vind ik zelf niet mooi. die is zoals hier boven gezegt, een zwarte vlek.

sig: 6/10

ava: 3/10

Jongen het is paint wat wil je! :puh:

Maar voor Paint en Photobucket is hij nog wel grappig gemaakt alleen is het resultaat niet geweldig, maar ik zou zeggen probeer aan Photoshop te komen! :puh: Voor de rest kan je tekst misschien wat opfleuren en misschien klein houden! :puh:

Geplaatst:

Nee, sorry.

Lelijk, weinig kleuren. Gewoon 'saai'...

Cijfer: 1/10

Sig:

Links te hoekig, en rechts te zwart/grijs...

En, ik zie er helemaal niks van GTA in terug? Je titel heet wel: "Sig GTA.". Ik zie er alleen niks van terug...

Cijfer: 3/10

Sorry Miek, ik kan er niks anders van maken...

Geplaatst:

Sig:

Nee,vind hem niet erg mooi.De scheiding is niet mooi,en de rechterkant al helemaal niet.Ook zie je er bijna niets in terug van GTA,behalve de rug van Nico.Ik zou zeggen: Zoek eens een plaatje op van de voorkant van Nico,en verander de achtergrond ook (dus ook bijna de hele sig :puh:)

Avater:

Nee,die valt bij mij al helemaal niet in de smaak.Ik vind hem erg saai,het enige dat wel mooi gedaan is is de tekst.Ook voor de Avater geldt: Zoek eens een leuk plaatje op,en plak die erbij! Anders is hij niks aan.

Geplaatst: (bewerkt)

Zou er iemand voor mij een coole render + achtergrond kunnen posten?

Iemand Prof. ofzo.

MVG,

Miek :cya:

Bewerkt: door Miek
Geplaatst:
Zou er iemand voor mij een coole render + achtergrond kunnen posten?

Iemand Prof. ofzo.

Je hoeft niet per se een professional te zijn in Photoshop wil je een goede render of stock hebben. Een stock is trouwens een soort achtergrond waarbij je je eigen effecten erop kan toepassen en mocht het nodig zijn nog delen weg kunnen gummen. Een soort achtergrond dus. Maar om terug te komen op je vraag, ik ga nu geen mooie renders posten. Waarom? Omdat er tientallen tot honderden sites zijn waarbij je mooie stocks/renders kan vinden. Nu kan ik ze wel allemaal met de URL op gaan noemen maar dat heeft ook geen zin.

Want toevallig staan er in de Adobe Photoshop Guide mooie links naar sites met geweldige renders en stocks. Ook staan er in het topic links naar tutorial sites en is andere hanige info ook te vinden. Ik raad je dus aan even de Eerste post door te lezen en daar de sites een bezoekje te geven. Weliswaar moet je je bij sommige sites aanmelden maar dat is zo gedaan. Veel succes Miek!

Geplaatst:

dat kan je doen, maar het beste is om ze gewoon van het internet te halen ;)

meld je aan bij www.planetrenders.net type dan bij 'shearch' een render die je wilt ( bv.: robot ) en dan zie je een aantal renders, je klikt op een, dan zie je die iets groter, klik dan nog eens op die render, en dan opslaan ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...