Dastard Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Vechten tot leven & dood :') Reageren
Kruger Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Is er dan niemand die er een tank bij gebruikt? Dat is echt aan te raden hoor, gaat heel snel en is nog leuk ook. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 niets aan, het gaat te snel en je hebt geen tegenstand omdat ze simpelweg machteloos zijn. Wapens Fist Knife Combat Shotgun Micro SMG Molotov Taktiek Ik gooi eerst met een Molotov op ze af, want in het begin zijn ze nog een groepje. Als een paar het overleven of zijn niet geraakt komt de Micro SMG in beeld. Daarmee maak ik headshots (geleerd van MTASA). De tweede wave is hetzelfde, maar dan komt die auto ook nog langs scharrelen dus die maak ik af met de Combat Shotgun. De derde wave is het leukst, want dan herhaal ik wave één weer en de laatste maak ik af met de Knife! Voilà Reageren
Bossinkje Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Neem gewoon een goed geweer met veel kogels,ga op een goede plek staan en knal ze allemaal neer Reageren
Gino99 Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Eerst pik ik wat homies op met een helikopter,dan land ik op een beetje laag gebouw.Dan schiet ik met een Rocket Launcher een groepje Ballas neer..en dan komen ze op me af..Ik zorg van te voren dat ik een Machinegun bij me heb en Full Health en Full Armour.Dan knal ik zoveel mogelijk mensen dood.En als ik te weinig Health heb ga ik naar onder om Health te pakken.En als het zo goed gaat is de Hood voor mij Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 je kan geen machinegun en rocket launcher tegelijk hebben. want die moeten in hetzelfde slot Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Ik zorg eerst dat ik hitman skill´s heb voor de sawnoff shotgun, en flink wat kogels. Daarna zorg ik voor een paar kogels in mijn sniper of slinenced pistol. Als eerst ga ik ergens met een fkinke afstand van een groepje gang members staat. Dan snipe ik ze van een grote afstand neer. Als ze dichterbij gekomen zijn maai ik ze allemaal neer met mijn sawnoff shotguns. En zo doe ik dat iedere keer en ik haal bijna nooit schade. Als je erg snel geraakt word dan heb ik nog wel een tip. Knal de bestuurder uit een auto en zet die een paar meter voor je. Zo ver dat je niet geraakt kan worden door een explosie maar ook tussen de gang members en jij. Pak nu je sniper en begin de gang war door een paar gang members af te knallen. Als ze dan op je schieten raken ze eerst de auto en daarna pas jijzelf. Reageren
tiim Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 gewoon minigun, en dan oneindig kogels code en onkwetsbaar code Reageren
Robin B Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Verschillend maar meestal op daken.Ik ben goed in snipen. Reageren
Torritor Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Ik schiet nooit mijn eigen homies dood. Behalve de Ballas en alle gangs die mij aanvallen. Ik help de Grove Street Families omdat het de enige gang is die ons helpt. Als ze in de problemen raken, dan help ik ze meestal. Soms vind ik het ook leuk om met de Ballas te kloten. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 gewoon minigun, en dan oneindig kogels code en onkwetsbaar code Valsspelen is toch nauwelijks een strategie te noemen. Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Wel ik gebruik vaak Mr. Minigun, geleend van mijn vriend Mike Toreno. Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Ik ga dan gewoon 3 ballas schieten, dan om een hoekje staan. En als ze dan 1 voor 1 om het hoekje komen schiet ik een kogel door hun kop. En als ik lui achter me heb dan ga ik gewoon op een ander hoekje staan. Het klinkt simpel, maar dat is het niet maar toch werkt het. Als er geen hoekjes zijn, ga ik op een dak of achter een muurtje staan. Reageren
klikoe Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Gewoon zorgen dat ze van één kant komen en knallen met die M4! Reageren
Addicted2 Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Fair 'n Square, dus met een sniper, M4, en SMG homies. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.