Jump to content

Gang war strategieën


Kruger

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kruger

    4

  • _KoE_Mzungu

    3

  • Bierbuikje

    2

  • Hackman

    2

Ik zoek het niet echt ver ^^ Ik roep het maximum homie's op,Meestal ga ik te voet of met een tank,Ah hoewel een tank ook kan ontploffen :o

Meestal gebruik ik een M-4 of een sniper rifle. In m'n laatste gang war vocht ik aan een tank station..Er was nog maar 1 homie van me over,Ik riep dat hij naar me toe moest komen:Ik was bijna gedood door de ander gang. En net op het moment dat mijn homie daar was...ONTPLOFTE HET HELE TANK STATION,BUSTED ^^ Dat was the grappigste dood die ik ooit had mee gemaakt ;P

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek het niet echt ver ^^ Ik roep het maximum homie's op,Meestal ga ik te voet of met een tank,Ah hoewel een tank ook kan ontploffen :o

Meestal gebruik ik een M-4 of een sniper rifle. In m'n laatste gang war vocht ik aan een tank station..Er was nog maar 1 homie van me over,Ik riep dat hij naar me toe moest komen:Ik was bijna gedood door de ander gang. En net op het moment dat mijn homie daar was...ONTPLOFTE HET HELE TANK STATION,BUSTED ^^ Dat was the grappigste dood die ik ooit had mee gemaakt ;P

Een tank station kan niet ontploffen...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik pik altijd maar 1 homie op, omdat ze dan makkelijker mee te nemen zijn. Daarna pak ene ik auto en rijdt ik naar de gangware toe, en zet ik de auto l / l op de weg. Dan kan ik er makkelijker achterscguilen, en mij homie ook. Dan pak ik een AK47 en een Handgranaat(zelden een Sniper). Dan ga ik er gewoon in. Maar als ik zelf een gangware ga starten, pik ik 8 homies op, pak een bus (staat er 1 in mijn garage - past net -) em rijdt het gebied in, daarna zet ik hem l - l zo op de weg, en pak ik snel een andere auto, en zet hem er l - - l zo naast, en dan start ik de gangware.

Wagens:

-Ryder's car

-Sweet's car

-Bus

-Racewagen

Wapens

-AK47

-Granaten

-Sniper

Link to comment
Delen op andere websites

... Daarna pak ik een auto en rijdt ik naar de gangware toe en zet ik de auto l / l op de weg. Dan kan ik er makkelijker achterschuilen en mij homie ook... Maar als ik zelf een gangware ga starten, pik ik 8 homies op, pak een bus en rijdt het gebied in, daarna zet ik hem l - l zo op de weg en pak ik snel een andere auto, en zet hem er l - - l zo naast...
Leuke methode maar als die auto waar je achter schuilt ontploft ben je zelf het haasje. Dan zou ik toch eerder bewust kiezen voor de witte Walton van de missie Madd Dogg en de witte Feltzer van End of the Line. Beide zijn namelijk kogelvrij. ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...