Arthis Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 (bewerkt) Hee ik heb weer een nieuwe signature gemaakt. Hij is over het NEderlands elftal. Ze speelden ook zo goed @Hieronder: bedankt voor het melden, ik heb het gefixed Bewerkt: 10 juni 2008 door Arthis Reageren
KJF Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Ik vind de effecten nogal simpel. De mannen hadden wat meer kunnen worden ingeblend en je achtegrond is nog een beetje leeg. en er mist een H in je naam. 6.5/10 Reageren
Jay; Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Ik vind het eigenlijk best een mooie sig. Ik vind de effecten inderdaad nogal simpel. Je had bijvoorbeeld wat lichteffecten kunnen plaatsen, hoogstens twee zodat het toch opvalt en er spectaculair uitziet. Maar ook had je toch echt iets met de render kunnen doen. Maar ook de achtergrond vind ik er eerlijk gezegd ook niet bij passen. Vooral die randjes onderin (niet de border maar dat andere) had echt weg gemoeten. Het draagt niks bij en het maakt de sig er alleen maar lelijker op. We leuk bedoeld maar ik zou het toch weg laten en de border vervangen door een 3 pixel border met andere kleuren. Ook de tekst met 'Oranje' had je echt weg moeten laten. De font, kleur en plaatsing zijn niet in orde en bovendien is het ook helemaal niet nodig. Het is mooier als je het daar gewoon open laat mits je nog wat effecten wil toevoegen. Ook je tekst met 'Arthis' vind ik persoonlijk niet helemaal in orde. Weliswaar beter dan je andere tekst maar je duwt hem teveel de hoek in als je snapt wat ik bedoel. Laat er wat ruimte om heen, zowel aan de zijkanten als onder. Verder had je het ook nog wat op kunnen leuken met wat opties die je sowieso al bij een tekst hebt. Kijk eens rond en experimenteer wat uit. Voor de rest is hij best leuk opgevuld en ben je op de betere effecten na niks vergeten, wat goed is. Het zou leuk zijn als je eventueel nog een tweede versie zou willen maken zodat ik kan kijken hoe het verbeterd is. Ook hoop ik dat je wat hebt aan het commentaar, succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.