Sjorszzz Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 (bewerkt) Hallo, Ik was net GTA aant doen toen ik ineens een kermis vondt met allemaal atra©kties. Bij een groot Reuzenrat genaamd Liberty Eye. Nou vroeg ik me af hoe je daar in kunt gaan??? Want je kunt wel in die kabelbanen die langs die bruggen lopen. Oja 1 ding ff offtopic ik kwam er net achter dat als je een taxi ziet en je drukt op L1 dan gaat Niko fluiten naar die taxi zodat deze stopt om in te stappen en hij gaat zwaaien en steekt z,n handen op. Sorry als dit al bekend was maar ik zegt het maar even voor de zekerheid want ik had er nog niks over gelezen. Bewerkt: 10 juni 2008 door Sjorszzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 Oja in ding ff offtopic ik kwam er net achter dat als je een taxi ziet en je drukt op L1 dan Niko dan gaat fluiten naar die taxi zodat deze stopt om in te stappen. Prachtig, dit heb je zeker helemaal zelf ontdekt of niet? Je moet er maar op komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 10 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 Oja in ding ff offtopic ik kwam er net achter dat als je een taxi ziet en je drukt op L1 dan Niko dan gaat fluiten naar die taxi zodat deze stopt om in te stappen. Prachtig, dit heb je zeker helemaal zelf ontdekt of niet? Je moet er maar op komen Ja zelf ontdekt, maar weet iemand hoe dat precies zit met die kermis??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 Oja in ding ff offtopic ik kwam er net achter dat als je een taxi ziet en je drukt op L1 dan Niko dan gaat fluiten naar die taxi zodat deze stopt om in te stappen. Prachtig, dit heb je zeker helemaal zelf ontdekt of niet? Je moet er maar op komen Ja zelf ontdekt, maar weet iemand hoe dat precies zit met die kermis??? Je kan niet in de kermis zo staat in het boekje van gta4 dat die 8baan verrot is en heel de kermis is vervallen en vuil. Dus je kan er niet in. Van die taxi, dat was al van voor de relise bekend . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 Dit is allemaal al bekend, en de atrackties zijn niet beschikbaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 10 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 Auw nouja jammer hoor! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HoutwormNL Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 ja dat is jammer maar je hebt er niks aan heb me er in gta vice city stories een half uurtje in vermaakt:P met molotofs gooien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 Dat er in de kermis het reuzenrat staat die het Liberty Eye heet ? Dat is dus gebaseerd op het Londen Eye in Londen. Dit is het grootste reuzenrat van de wereld. En daar is dat natuurlijk op gebaseerd Het Londen Eye in Londen Excus als dit al bekend was. DSgregor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 Dat er in de kermis het reuzenrat staat die het Liberty Eye heet ? Dat is dus gebaseerd op het Londen Eye in Londen. Dit is het grootste reuzenrat van de wereld. En daar is dat natuurlijk op gebaseerd Het Londen Eye in Londen Excus als dit al bekend was. DSgregor Heb ik in gezeten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niko belic Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 hAHA ik heb er ook in gezeten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 15 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2008 Ja ik heb dr zelf ook in gezeten maar dat reuzenrat staat in london en Liberty city is toch New York??? Dus dat klopt niet helemaal toch??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klikoe Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2008 Ja ik heb dr zelf ook in gezeten maar dat reuzenrat staat in london en Liberty city is toch New York???Dus dat klopt niet helemaal toch??? Dat maakt niet uit. Het gaat om het reuzenrad zelf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.