Jump to content

Beste plekje


Matt_buffalo

Recommended Posts

Wat is jullie beste plekje waar je iedereen kan mollen zonder de politie je ziet of je niet kan aanraken...

Post ze hier ! :dans:

Ik heb er nog geen gevonden maar ik vind het wel leuk schietten op die wolkekrabbers zoals getalife en rotterdam bulding .

Link to comment
Delen op andere websites

Vanuit die kabelbaan langs die brug op de jutte schieten maar je moet wel eerst een wantedlevel hebben voor je dr in gaat en een sniper, je moet ook op het dakje van die kabelbaan gaan staan en er niet in gaan anders kun je niks meer doen alleen maar rond kijken. ^_^

Bewerkt: door Sjorszzz
Link to comment
Delen op andere websites

Happiness Island, polities komen er zo goed als niet, alleen die paar die er al zogenaamd rondlopen, maar er komen geen nieuwe met boten ofzo. Dus in alle rust heli's afknallen, en oneindig respawnende armor, + health van de hotdog wagen.

Link to comment
Delen op andere websites

Achter de comedyclub op Algonquin kun je met een lift op het dak komen van 1 of ander gebouw, volgens mij het hoogste gebouw waar je op kunt komen zonder helicopter. Je doet er ook iets van 2 minuten over om boven te komen :puh:

Het mooie is dat wanneer je boven bent je nog een overdekt stuk hebt voor de politiehelicopters, met een ladder kun je verder op het dak waar een helicopterplatform staat

En het is niet de Rotterdam tower

Hij is wel kleiner dan de Rotterdam tower zie ik net

Bewerkt: door B-Dup
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk toch de haven, ik geloof in het eerste stadje. In de buurt van het grote schip heb je een grote paal waar je in kan klimmen met een ladder. Als ik helemaal boven ben heb ik prachtig uitzicht en schiet ik altijd wel iemand met een sniper dood. Als er politie aankomt schiet ik deze ook zo snel mogelijk dood en zou bouwen de sterren zich al snel op. Uiteraard maak ik dagelijks mee dat de politie in de ladder gaat klimmen en zo naar boven wil. Maar iedereen die ook maar in het vizier van mijn machinegeweer is vind al snel de dood.

Het enige nadeel zijn de verschrikkelijke helikopters die met een aantal sterren boven je komen vliegen. Hier schiet ik best snel de mannen van dood maar ook hebben velen het op je gemunt die beneden staan. Het is de truc om op de exacte locatie te gaan staan waarbij je de helikopter bemanning neer kan schieten, kan schuilen voor de politieagenten die beneden staan en ook de nog de overige agenten die naar boven klimmen neer kan schieten.

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

In het noordwesten van Alderney hebben Iscariah en ik gisteren in de Multi een plek ontdekt die drie gebouwen naast elkaar telt, met alledrie een toegankelijk trappenhuis. Via de daken kan je ook van het ene naar het andere gebouw. :tu:

Wil je dus tijdens het uitdagen van de LCPD wat rommelige uitdaging is dat de plek om heen te gaan! Op de hieronder gelinkte afbeelding zie je het noordwestelijke deel van de map. Linksbovenaan beginnen met kijken: op dat gedeelte van Alderney, van bovenaf gerekend het derde punt wat je ziet, dat zijn er twee vlak naast elkaar. Die twee punten stellen de twee buitenste gebouwen voor, er zit er dus ook nog ééntje tussenin! Have fun! :D

Klik om de SnapMap te zien. Het is een jpg, dus je kan hem zo uitprinten! Nog meer van dit soort mappen? Zie dit topic!!

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...