moechy Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Hallo allemaal, Ik heb al een tijdje een probleempje met mijn updates. Ze willen niet geïnstalleerd worden. Dus als ik mijn pc'tje afsluit zegt ie automatisch updates installeren. Zeg ik ja. Ok hij Begint met updates te installeren en dan sluit ie gwn af. Dus wat ik bedoel is als je je pc wilt afsluiten hij naar dat blauwe afsluitscherm van xp gaat en dan staat er update 1 van de 75 installeren. Maar dan staat er windows wordt afgesloten. Alvast bedankt. Grtzzz moechy Reageren
Tjerk Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 (bewerkt) Sinds wanneer heb je dit probleem ongeveer? En kan je computer wel updaten als hij nog gewoon in windows is? Bewerkt: 11 juni 2008 door tjerk Reageren
moechy Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Sinds wanneer heb je dit probleem ongeveer? En kan je computer wel updaten als hij nog gewoon in windows is? Ik heb dit probleem al sinds ik mijn pc heb. En nee hij kan niet updaten als mijn windows nog aan staat. Dan staat er de volgende updates kunnen niet worden geïnstalleerd. Allemaal dus. Reageren
Tjerk Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Hmm, dat is vreemd. Heb je misschien een illegale XP? Reageren
moechy Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Hmm, dat is vreemd. Heb je misschien een illegale XP? Nop, volledig legaal. Maar ik denk dat het aan mijn firewall ligt. Alhoewel de updates wel toegelaten worden. Reageren
moechy Geplaatst: 14 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Niemand? Want ik kan geen SP3 of Movie maker 2 krijgen omdat die updates het niet doen. Reageren
Thundercover Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Probeer de updates eens van de Windows Update site te halen (op Google zoeken naar Windows Update) en vervolgens te installeren, in plaats van via het programma Windows Update te doen. Als het goed is, gaat de site meteen naar beschikbare updates zoeken, die je (hopelijk nu wel) kan installeren. Voor Vista gebruikers werkt dit niet zo, maar voor XP wel. Reageren
moechy Geplaatst: 14 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 (bewerkt) Probeer de updates eens van de Windows Update site te halen (op Google zoeken naar Windows Update) en vervolgens te installeren, in plaats van via het programma Windows Update te doen. Als het goed is, gaat de site meteen naar beschikbare updates zoeken, die je (hopelijk nu wel) kan installeren. Voor Vista gebruikers werkt dit niet zo, maar voor XP wel. Dit zijn echt teveel updates om apart te installen. Op die site snap ik ook niet waar ik moet zoeken. EDIT: Dit werkt ook niet. Bewerkt: 14 juni 2008 door moechy Reageren
moechy Geplaatst: 23 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Ik weet denk ik de oorzaak. Ik vermoed het in ieder geval. Ik had een hele tijd geleden een vista theme geïnstalleerd en iets veranderd. Hoe verwijder ik dit? Want ik heb hier op het forum een tut gevolgd maar die vind ik niet terug. Dus zou het dit kunnen zijn? Mvg Moechy Reageren
DJRobin Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Een systeemherstel proberen? Reageren
moechy Geplaatst: 23 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Een systeemherstel proberen? Is al te lang geleden. Reageren
DJRobin Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Als je nog weet hoe het programma heet dan kun je misschien een unistaller zoeken. En je kunt dit misschien proberen : ga naar je bureaublad en klik dan op de rechtermuisknop, dan zie je als het goed is een optie Aan persoonlijke voorkeuren aanpassen'. Daar kun je denk ik op het gewone XP theme klikken. En de laatste optie : XP opnieuw installeren. Reageren
moechy Geplaatst: 25 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 (bewerkt) Heb die laatste genomen. Wat ik heb gedaan is als volgt: Ik mijn windows-xp cd in mijn pc gedaan. Dan pc updaten gekozen. Dus nu is alles terug origineel xp. En mijn "updates zijn klaar voor installatie" dat onderaan in de werkbalk stond is ook weg. Dus ik denk dat mijn probleem is opgelost. Zoniet dan zal ik het hier wel zeggen. Grtzzz moechy en bedankt voor jullie hulp Alles werkt perfect. Bedankt voor jullie hulp. Hier kan wel een op EDIT: Het werkt nog steeds niet. Ik ben teneinde raad. Bewerkt: 27 juni 2008 door moechy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.