raymono Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Heey Durft iemand en auto spot duelletje te houden met me? Onderwerp: Spots Soort design: Je foto formaat Size design: ? Render: ? Animatie: ? Premade: ? Tijd van inlevering: Z.S.M Opmerking: Het moet wel een spotwaardigge auto zijn ik doe mijn spot na jou spot. en het moet een spot die jezelf het gemaakt en niet bijv. van internet. Kom maar op
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 (bewerkt) Mij battle is afgelopen, dus ik neem het tegen je op! Rolls Royce Phantom: Succes! Bewerkt: 13 juni 2008 door Sonny-The-Pilot
Bossinkje Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Sonny-The-Pilot: Een erg mooie wagen! Heb er nog nooit een zien rijden,dus is hij erg zeldzaam! De foto's heb je ook erg mooi gemaakt. 9.5/10 Raymono: Mooi,een Ferrari! De auto is erg mooi,maar de laatste foto is heel raar genomen.Hoe heb je dat gedaan? Ik vind het erg jammer. 9/10 Mijn stem: Sonny-The-Pilot
raymono Geplaatst: 14 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Sonny-The-Pilot: Een erg mooie wagen! Heb er nog nooit een zien rijden,dus is hij erg zeldzaam! De foto's heb je ook erg mooi gemaakt. 9.5/10Raymono: Mooi,een Ferrari! De auto is erg mooi,maar de laatste foto is heel raar genomen.Hoe heb je dat gedaan? Ik vind het erg jammer. 9/10 Mijn stem: Sonny-The-Pilot Ja de laatste foto kwam omdat ik in me auto zat en die foto's toen nam,maar het raam was neit open dus wat wasiger sorry
1974 Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Mijn stem gaat ook naar sonny,die wagen heb ik nog nooit gezien,en je foto,s zijn ook wel mooi genomen 9/10. Sorry Raymono.
Robin B Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Ik stem voor Raymono.Hij heeft een betere kleurrijker foto.Alleen de laatste is stom.Mooie graphics hoor.
Bossinkje Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Ik stem voor Raymono.Hij heeft een betere kleurrijker foto.Alleen de laatste is stom.Mooie graphics hoor. Die van Sonny zijn toch ook wel kleurrijk?
Robin B Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Ik stem voor Raymono.Hij heeft een betere kleurrijker foto.Alleen de laatste is stom.Mooie graphics hoor. Die van Sonny zijn toch ook wel kleurrijk? Ik weet niet hoe je dat moet noemen.Ja ik weet het.Betere graphics.
raymono Geplaatst: 14 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 (bewerkt) 2-1 voor Sonny. Stemmen jongens Bewerkt: 14 juni 2008 door raymono
Recommended Posts