Jump to content

Raymono VS Sonny-The-Pilot

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey

Durft iemand en auto spot duelletje te houden met me?

Onderwerp: Spots

Soort design: Je foto formaat

Size design: ?

Render: ?

Animatie: ?

Premade: ?

Tijd van inlevering: Z.S.M

Opmerking: Het moet wel een spotwaardigge auto zijn ;) ik doe mijn spot na jou spot. en het moet een spot die jezelf het gemaakt en niet bijv. van internet.

Kom maar op :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Mij battle is afgelopen, dus ik neem het tegen je op! :Y

Rolls Royce Phantom:

dsc00308md9.jpg

dsc00309nz8.jpg

dsc00311yy6.jpg

Succes! ;)

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Geplaatst:

Sonny-The-Pilot: Een erg mooie wagen! Heb er nog nooit een zien rijden,dus is hij erg zeldzaam! De foto's heb je ook erg mooi gemaakt. 9.5/10

Raymono: Mooi,een Ferrari! De auto is erg mooi,maar de laatste foto is heel raar genomen.Hoe heb je dat gedaan? Ik vind het erg jammer. 9/10

Mijn stem: Sonny-The-Pilot

Geplaatst:
Sonny-The-Pilot: Een erg mooie wagen! Heb er nog nooit een zien rijden,dus is hij erg zeldzaam! De foto's heb je ook erg mooi gemaakt. 9.5/10

Raymono: Mooi,een Ferrari! De auto is erg mooi,maar de laatste foto is heel raar genomen.Hoe heb je dat gedaan? Ik vind het erg jammer. 9/10

Mijn stem: Sonny-The-Pilot

Ja de laatste foto kwam omdat ik in me auto zat en die foto's toen nam,maar het raam was neit open dus wat wasiger sorry ^_^

Geplaatst:

Mijn stem gaat ook naar sonny,die wagen heb ik nog nooit gezien,en je foto,s zijn ook wel mooi genomen 9/10.

Sorry Raymono.

Geplaatst:

Ik stem voor Raymono.Hij heeft een betere kleurrijker foto.Alleen de laatste is stom.Mooie graphics hoor.

Geplaatst:
Ik stem voor Raymono.Hij heeft een betere kleurrijker foto.Alleen de laatste is stom.Mooie graphics hoor.

Die van Sonny zijn toch ook wel kleurrijk? :puh:

Geplaatst:

Die van Sonny zijn toch ook wel kleurrijk? :puh:

Ik weet niet hoe je dat moet noemen.Ja ik weet het.Betere graphics.

Geplaatst: (bewerkt)

2-1 voor Sonny.

Stemmen jongens ;)

Bewerkt: door raymono
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...