Nihilos Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 ik hoef alleen de riot missies alle 3 nog te doen en dan ben ik klaar maar eerst moet ik nog een aantal zaken doen voor 100% score. Ik vroeg me echter af of het uitmaakt of je alle gebieden inneemt of niet voordat je deze missies start? 2. Zijn de gang gebieden daarna nog zichtbaar? 3. maakt het verder wat uit voor 100%, ik kon het er nl niet onder vinden 4. in sommige gebieden vind ik geen enemy gang members zodat ik het gebied niet in kan nemen, klopt dit? alvast bedankt nihilos Reageren
JasonStatham Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 (bewerkt) ik hoef alleen de riot missies alle 3 nog te doen en dan ben ik klaar maar eerst moet ik nog een aantal zaken doen voor 100% score.Ik vroeg me echter af of het uitmaakt of je alle gebieden inneemt of niet voordat je deze missies start? 2. Zijn de gang gebieden daarna nog zichtbaar? 3. maakt het verder wat uit voor 100%, ik kon het er nl niet onder vinden 4. in sommige gebieden vind ik geen enemy gang members zodat ik het gebied niet in kan nemen, klopt dit? alvast bedankt nihilos Laat ik je vragen maar even beantwoorden: Je zult vast eerder in de storyline hebben gemerkt dat je vroeg in het spel heel wat gebieden overgenomen had en dat deze weer van de Ballas werden. Dat zal nu niet gebeuren. De gebieden blijven van jou. Je moet er wel rekening mee houden dat je voordat je aan de misse end of the line begint. Je wel over 35% moet beschikken. De ganggebieden zullen na ingang van return to LS missies altijd zichtbaar blijven. De oranje van de Vagos. De paarse van de Ballas. En de groene van Grove Street. het overnemen van gebieden heeft niks te maken met je vorderingen in procenten in het spel. Zie het als een extraatje. Probeer even naar een andere gebied te gaan. Kom daarna weer terug en kijk of je ergens iemand ziet. Natuurlijk kun je ook in de auto's kijken. De Ballas rijden heel vaak in wagens als Majestic enzo. De Vagos rijden heel vaak in de wagen tornado. Als er nog iets onduidelijks is, dan moet je dat maar even melden. Bewerkt: 10 juni 2008 door GTA-fan2 Reageren
Nihilos Geplaatst: 10 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 (bewerkt) kan ik dan ook gangs uitschakelen, wel zo handig dan vechten ze niet meer terug gr nihilos Bewerkt: 10 juni 2008 door Nihilos Reageren
JasonStatham Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 kan ik dan ook gangs uitschakelen, wel zo handig dan vechten ze niet meer teruggr nihilos Ik snap niet echt wat je bedoelt. Maarja, als je alle gebieden overgenomen hebt zullen ze niet meer kunnen aanvallen. Natuurlijk komen ze nog wel voor in missies. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 (bewerkt) Ja je kan nu al alle gebieden overnemen als je dat wilt. Je gebieden worden dan niet meer aangevallen. Als je dat doet zul je wel 4 gebieden in El Corona en Little Mexico verliezen tijdens de missie Los Desperados. Dan zullen deze gebieden weer terug gaan naar de Varrio Los Aztecas, de originele bewoners van die gebieden. Deze gebieden zijn daarna niet meer te veroveren omdat in principe alleen de Ballas en de Vagos je vijanden zijn. Dus als jij dat prettig vind kan je alles alvast veroveren, slechts 35% is nodig om de laatste missie te spelen. Succes En als je verschillende strategiën wilt gebruiken / uittesten kan je in >dit topic< misschien nog ideeën opdoen. Edit: Op onderstaande kaart zijn deze 4 gebieden in handen van de Vagos, dus geel gekleurd. Bewerkt: 10 juni 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Tsirapo Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 mjah je kan alle gebieden wel overnemen maar rockster heeft er een heel klein deel ingestoken zodat men altijd last zou moeten hebben van gang wars dit valt te verhelpen door constant naar gang members te zoeken en/of deze naar die zone te lokken en dan kapot te knallen. vind wel spijtig dak nie weet hoe je een snapmap in elkaar steekt maar ik kan je zeggen dat dit gebied zich tegen het kruispunt van vinewood en richman ligt. als je van de ammu-nation naar de villa wijken oprijdt kom je dit kruispunt voorbij in de straat links van je is er een burgershot enz. net op het voetpad aan de overkant van de straat zal je altijd nog een klein streepje paars zien voor de ballas. ik heb ooit dit gebied kunnen overnemen maar dan krijg je nooit meer een gang war. Dus het is aan jouw de keuze. Reageren
Donwell Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Zodra je alle gebieden hebt overgenomen zul je nooit meer een gangwar krijgen. De gangs zijn uitgeschakeld, je kunt je rustig door Los Santos voortbewegen. Een Snapmap is toch niet moeilijk te maken? Je pakt het kaartje, en op het betreffende punt klik je met de muis. Nu moet je enkel de link pakken, deze wordt automatisch geüpdate als je een punt hebt gezet. Ik heb het kaartje ondertussen even in elkaar gezet: Click here to view the SnapMap Over dat kleine paarse stukje: het is verstandig om die eerst over te nemen, voor je het grotere stuk ernaast inneemt. De kans op Ballas is groter dan wanneer je het grote gebied overneemt. Reageren
..::Dracula::.. Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 klopt het dat je als je een groepje balles neermaait in een vagos gebiet dat je dan een gangwar met vagos krijgt? Reageren
Tsirapo Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 klopt het dat je als je een groepje balles neermaait in een vagos gebiet dat je dan een gangwar met vagos krijgt? mjah dat is zo het maakt niet uit wat voor een members het zijn het gaat hem om het desbetreffende gebied dus ben je in het gele gebied dan heb je automatisch een vagos gang war. @Donwell: merci man van die snapmap te maken mjah ik heb er nog nooit meegewerkt en had me rot gezocht in de text editor Reageren
Basssss Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Ik zou eerst zorgen voor 35% ganggebied voordat de rellen beginnen, omdat het dan een stukkie moeilijker is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.