Gta Bram Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Wat vinden jullie de beste auto, boot, motor en helicopter?? Dit is mijn mening: Auto : Infernus Boot : Dinghy Motor : NRG 900 Helicopter : Annihilator Is het jullie ook op gevallen dat de Dodo en de Fighter niet eens in het spel zitten terwijl ze wel op wikigta staan met alle gegevens erbij? Beetje raar vind ik. En bij sommige auto's kloppen de snelheden ook niet helemaal Bij de Infernus bijvoorbeeld, staat 160 KM/H .... Hoe kan dat nou kloppen, hij is gebasseerd op een lamborghini en die gaan minstens 300! Maar ja, wat vinden jullie het beste voertuig? Reageer ff! Reageren
Gijsso Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Dit kun je ook gewoon allemaal in het favoriete lijstje terug vinden. Ik snap wel dat je er een apart topic van maakt (misschien had je wel een specefieke voertuigen zoals favo luxe wagen, favo sport wagen, favo normale wagen enz) maar dit is een verkorte versie van het favoriete lijstje. Ik vul 'm toch maar ff in: Auto: Infernus/Sultan RS Boot: Dinghy Motor: NRG 900 Helikopter: Annihilator Reageren
Gta Bram Geplaatst: 10 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Dit kun je ook gewoon allemaal in het favoriete lijstje terug vinden. Ik snap wel dat je er een apart topic van maakt (misschien had je wel een specefieke voertuigen zoals favo luxe wagen, favo sport wagen, favo normale wagen enz) maar dit is een verkorte versie van het favoriete lijstje.Ik vul 'm toch maar ff in: Auto: Infernus/Sultan RS Boot: Dinghy Motor: NRG 900 Helikopter: Annihilator Dankje, maar waar kan ik dat favo lijstje vinden? BTW bijna hetzelfde ingevuld als mij:P Reageren
Hayte Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 de infernus is te snel voor mij elke keer als ik hem wil parkeren, knal ik tegen de andere auto die ik heb gesaved favo auto: Banshee (morgen zal ik wel waarschijnlijk een andere favo auto hebben) Boot: gebruik ik niet echt vaak, maar ik denk die hele grote Tug Motor: de Sanchez, vind ik zo vet, vooral dat geluid... Vliegtuig: Tour Maverick Reageren
Doomsdayer Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 De Sultan R/S als favo auto Maverick Als favo heli de NRG900 als favo motor en de Dinghy als favo boot Reageren
FerryN Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Auto: Sultan RS, Chavos, Feroci, Manana, Boot: Heb ik niet, gebruik ze amper, Motor: NRG-900, Faggio, Sanchez, Heli: Annihilator, Later, Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Auto: corvette sultan rs Boot: jetmax of squallo Motor: NRG 900 sanchez Helikopter: Annihilator Reageren
B-Dup Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Auto: SuperGT, PMP 600, Dukes Motor: Freeway Reageren
Gta Bram Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 de infernus is te snel voor mij elke keer als ik hem wil parkeren, knal ik tegen de andere auto die ik heb gesaved favo auto: Banshee (morgen zal ik wel waarschijnlijk een andere favo auto hebben) Boot: gebruik ik niet echt vaak, maar ik denk die hele grote Tug Motor: de Sanchez, vind ik zo vet, vooral dat geluid... Vliegtuig: Tour Maverick Waar kan ik die Tug vinden? Je bedoelt toch die boten die soms ook half gezonken langs de kustlijn liggen? Kan je er ook echt in varen? Zoja maak dan even een snapmap op wikigta laterz Reageren
Dx11 Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 de infernus is te snel voor mij elke keer als ik hem wil parkeren, knal ik tegen de andere auto die ik heb gesaved favo auto: Banshee (morgen zal ik wel waarschijnlijk een andere favo auto hebben) Boot: gebruik ik niet echt vaak, maar ik denk die hele grote Tug Motor: de Sanchez, vind ik zo vet, vooral dat geluid... Vliegtuig: Tour Maverick Waar kan ik die Tug vinden? Je bedoelt toch die boten die soms ook half gezonken langs de kustlijn liggen? Kan je er ook echt in varen? Zoja maak dan even een snapmap op wikigta laterz Er ligt er ook 1tje waar je in kan varen bij de gevangenis, ongeveer hier: Klik hier om de SnapMap te bekijken Reageren
Felixio Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Mijn favourite voertuigen zijn precies het zelfde als de maker van dit topic. Auto: Infernus Boot: Dinghy Helicopter: Annihilator Motor: NRG 900 Verder vind ik de Sultar RS en de Sentinel ook heel relaxed rijden. Reageren
PatrickW Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Is het jullie ook op gevallen dat de Dodo en de Fighter niet eens in het spel zitten terwijl ze wel op wikigta staan met alle gegevens erbij? Beetje raar vind ik. De voertuig gegevens komen allemaal rechtstreeks van de game-data op de Disk. Daarin staan dus ook de Fighter en Dodo vermeld. Maar ik heb inderdaad nog niet gehoord dat iemand ze ook gevonden heeft. Maar misschien zijn ze inderdaad niet te gebruiken, of alleen op een nog onbekende manier (b.v. cheatcode) te verkrijgen. En bij sommige auto's kloppen de snelheden ook niet helemaalBij de Infernus bijvoorbeeld, staat 160 KM/H .... Hoe kan dat nou kloppen, hij is gebasseerd op een lamborghini en die gaan minstens 300! Ook de snelheden van de voertuigen komen uit de gamedata van de disk. Dat een auto ergens op gebaseerd is, wil niet zeggen dat ze automatisch ook dezelfde maximum snelheden hebben als die auto. De maximale snelheden zijn meer bepaald met het oog op gameplay dan op de snelheid van het origineel. Reageren
Fruitcake Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Waar kan ik die Tug vinden? Je bedoelt toch die boten die soms ook half gezonken langs de kustlijn liggen?Kan je er ook echt in varen? Zoja maak dan even een snapmap op wikigta laterz Hier ligt er een, maar veel kan je er niet mee doen. Ze zijn veel te traag. http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=456,348 Reageren
Lukkie Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Auto: SuperGT > zalige kar! Boot: Squalo Motor:faggio (niet nrg-900 want die gaat te snel en val ik altijd af ) Heli: de maverick die je krijgt op de laatste missie van U.L.C Zou iemand snapmap kunnen maken met alle 3 de grote boten? Reageren
Roedi Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Voor de mensen die zo een sleepboot zoeken, dit zijn ze : Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.