FerryN Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 Auto: SuperGT > zalige kar!Boot: Squalo Motor:faggio (niet nrg-900 want die gaat te snel en val ik altijd af ) Heli: de maverick die je krijgt op de laatste missie van U.L.C Zou iemand snapmap kunnen maken met alle 3 de grote boten? Waar staat die heli? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 Auto: SuperGT > zalige kar!Boot: Squalo Motor:faggio (niet nrg-900 want die gaat te snel en val ik altijd af ) Heli: de maverick die je krijgt op de laatste missie van U.L.C Zou iemand snapmap kunnen maken met alle 3 de grote boten? Waar staat die heli? de maverick kan je vinden bij helitours. Daar staan er 3 volgens mij. Waar het is weet ik niet precies, dus ik kon geen snapmap maken. Helitours staat wel op de ingame kaart ( er staat een cirkeltje met een heli erin ) Laterz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niko belic Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 zeg hij bedoelt de maverairke van de U.L.C Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.