Finn02 Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 Ik heb hem uitgespeeld (ps3) Maaaaar ik ben pas op 62%. Kan ik nu alleen nog maaar "Brucie racing" "Little Jacob " "Assassin" missies doen? Wie weet het? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 Ik heb hem uitgespeeld (ps3)Maaaaar ik ben pas op 62%. Kan ik nu alleen nog maaar "Brucie racing" "Little Jacob " "Assassin" missies doen? Wie weet het? Ik weet niet of er een eind komt aan Brucie en Jacobs missies, ik heb bij brucie als eens 2 keer de zelfde race moeten doen. en heb je alle flying rats, alle stuntbonussen, en alle auto's gejat voor Stevie? en soms staan er langs de kant van de straat ook wel eens gewoon mensen waar je missies voor moet doen. Drugs voor ze kopen of ze wegbrengen of iemand vermoorden ofzo. en ben je al met al je vrienden 100% bevriend? misschien kan dat helpen, lateerz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 Op wikigta of www.whattheydonotwantyoutoknow.com staat veel info over alles wat je moet vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 Je hebt alleen de verhaallijn uitgespeeld, nu nog de rest wat hierboven staat, of kijk op wikigta.nl . Later, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 Ik heb hem uitgespeeld (ps3)Maaaaar ik ben pas op 62%. Kan ik nu alleen nog maaar "Brucie racing" "Little Jacob " "Assassin" missies doen? Wie weet het? Ik weet niet of er een eind komt aan Brucie en Jacobs missies, ik heb bij brucie als eens 2 keer de zelfde race moeten doen. en heb je alle flying rats, alle stuntbonussen, en alle auto's gejat voor Stevie? en soms staan er langs de kant van de straat ook wel eens gewoon mensen waar je missies voor moet doen. Drugs voor ze kopen of ze wegbrengen of iemand vermoorden ofzo. en ben je al met al je vrienden 100% bevriend? misschien kan dat helpen, lateerz Brucie heeft 9 races (3 op elk eiland) en die races kan je zovaak over doen als je wilt als je ze allemaal eens hebt voldaan. Little Jacob heeft maar 10 missies voor je. Als je die voldaan hebt, kan je ze niet nog eens doen en is het klaar met hem. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 Most wanted lijst afwerken in de politiewagen hoort volgens mij ook bij 100 % Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Finn02 Geplaatst: 10 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 Ik heb most wanted nu 2 gedaan, maar hij blijft op dezelfde aantal %. Hoe kom je aan de missies van Stevie? want je kan Brucie niet bellen, om te vragen naar Stevie... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 Ik heb most wanted nu 2 gedaan, maar hij blijft op dezelfde aantal %.Hoe kom je aan de missies van Stevie? want je kan Brucie niet bellen, om te vragen naar Stevie... Je moet eerst alle most wanted doen voor je % stijgt, en Stevie stuurt je sms'jes na een bepaalde missie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lucasso Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 (bewerkt) hier een 100% checklist gewoon doen wat daar op staat en je haalt 100% en klaar is kees onee nikko edit: ook nog even de kaarten er bij die er bij horen veel plezier met 100% halen cya gtaiv_100percent_checklist.pdf gta_4_maps.rar Bewerkt: 11 juni 2008 door lucasso Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
globekiller Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 hier een 100% checklist gewoon doen wat daar op staat en je haalt 100%en klaar is kees onee nikko edit: ook nog even de kaarten er bij die er bij horen veel plezier met 100% halen cya danku, k ga ook naar de 100% k heb hem nu 69.48% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niko belic Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 ik vind het zelf toch het leukst na de missies om zij missies te doen dus ik ben nog ff bezicht want zit pas op 74% dus nog ff doorwerken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lucasso Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 ik vind het zelf toch het leukst na de missies om zij missies te doen dus ik ben nog ff bezicht want zit pas op 74% dus nog ff doorwerken hoe bedoel je dat dat je het niet met die 100% checklist wilt doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.