Uitroepteken Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Beste leden, 'k vroeg me dus af, of die organizer ook nog iets handigs gaf. Ik wil graag kunnen instellen wanneer ik wat ga doen. Op Dinsdag naar de wapenshop of Little Jacob bellen voor wapens nadat je 100% met 'm hebt gehaald[/font], en dan om 18.00 uit met Karen ofzo.. dat soort dingen. 'T zal wel niet kunnen maar ik vraag het toch ff. Als er nog een volgende GTA komt, hoop ik dat je dan je organizer kan organizeren. Lijkt me echt handig. Dat was dus mijn vraag . Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Beste leden,'k vroeg me dus af, of die organizer ook nog iets handigs gaf. Ik wil graag kunnen instellen wanneer ik wat ga doen. Op Dinsdag naar de wapenshop of Little Jacob bellen voor wapens nadat je 100% met 'm hebt gehaald[/font], en dan om 18.00 uit met Karen ofzo.. dat soort dingen. 'T zal wel niet kunnen maar ik vraag het toch ff. Als er nog een volgende GTA komt, hoop ik dat je dan je organizer kan organizeren. Lijkt me echt handig. Dat was dus mijn vraag . zou wel leuk zijn ja maar echt zon functie die je niet lang gebruikt misschien dat ze dat er nog wel inzetten zou wel leuk zijn maar veel heb je er niet aan Reageren
FerryN Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Dit wordt alleen voor verhaallijn afspraken gebruikt, bv De date voor je homovriendje of interview met Goldberg [/font] Later, Reageren
Destilios Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Dit wordt alleen voor verhaallijn afspraken gebruikt, bv De date voor je homovriendje of interview met Goldberg [/font]Later, Ik vind alleen wel dat je die organser weinig gebruikt maar iets van 5 keer in het helespel dus ik vind het een beetje nutteloos om zo'n functie er in te zetten Reageren
Swiggers Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Dit wordt alleen voor verhaallijn afspraken gebruikt, bv De date voor je homovriendje of interview met Goldberg [/font]Later, Ik vind alleen wel dat je die organser weinig gebruikt maar iets van 5 keer in het helespel dus ik vind het een beetje nutteloos om zo'n functie er in te zetten Ookal is het nutteloos. Voor afspraakjes is dit erg handig. Vooral met de afspraken van LawChick of SOEBOEHOE Reageren
Valto Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Hmm vind hem ook een beetje nutteloos als ze m gewoon voor open gebruik hadden gemaakt was veel vetter geweest. Reageren
Think Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Hmm vind hem ook een beetje nutteloos als ze m gewoon voor open gebruik hadden gemaakt was veel vetter geweest. Alsof je hem dan zou gebruiken Reageren
Valto Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Hmm vind hem ook een beetje nutteloos als ze m gewoon voor open gebruik hadden gemaakt was veel vetter geweest. Alsof je hem dan zou gebruiken Wie weet! soms vergeet ik wel eens dat ik van plan was LJ zijn fondness omhoog te brengen bijvoorbeeld Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.