Jump to content

Police Register


Tomo_Tanker

Recommended Posts

Heej mensen,

Ik zat zo een beetje op het internet rond te klooien (ingame) en toen kwam ik uiteindelijk bij de site van de LCPD. Hierop staat ook een lijst met allemaal namen van mensen en hun criminele bezigheden en geschiedenis en woonplaats etc. Roman en Niko staan er ook bij. Toen kwam ik toevallig bij Bernie Crane en daar stond: 'Ook bekend als Florian Cravic. Niet lastigvallen op bevel van de burgemeester', of iets dergelijks. Z'n verblijfblaats staat er ook, dus eigenlijk kun je er al veel eerder achterkomen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal jullie spam-actie maar eens vroegtijdig stopzetten door te vragen er mee op te houden en weer ontopic te gaan.

goed plan :puh: hehe

maar het was al bekend dat je via de computer ook in het politie register kon komen ;)

Bewerkt: door denven
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal jullie spam-actie maar eens vroegtijdig stopzetten door te vragen er mee op te houden en weer ontopic te gaan.

goed plan :puh: hehe

maar het was al bekend dat je via de computer ook in het politie register kon komen ;)

niet dat ik weet , moet je dan naar een website of so iets ?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat klopt, je kunt zo zien wat de Geschiedenis van dit persoon is. Waar hij woont, hoe hij eruit ziet en hoe hij heet. Best leuk om daar eens een kijkje te nemen. Je ziet allemaal verschillende personen, met verschillende gebeurtenissen. ;)

DSgregor :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...