Ottoman 47 Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Als ik met SAMI een car mod voor GTA San Andreas zet, lukt het héél vaak niet. Dan komt er 'niet verzenden'. Ik weet niet of dit wel postitief is, maar toch zeg ik het effe. Wat kan ik eraan doen? OTTO Reageren
K.O. Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Het is algemeen bekend dat SAMI wel eens fouten geeft bij het installeren van een car mod. Dat het programma zelf vastloopt heb ik echter nog niet vaak gehoord. Ik zou dan ook niet weten waar het aan ligt. Ik kan je wel aanraden om het eens met IMG Tool 2.0 te proberen. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Ik gebruikte IMG tool, maar daarmee ben ik gestopt, omdat je niet kan kiezen op welke auto je het wil opslaan. OTTO Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Ik gebruikte IMG tool, maar daarmee ben ik gestopt, omdat je niet kan kiezen op welke auto je het wil opslaan.OTTO Dan rename je de .dff en de .txd files naar de file naam van de auto die je wilt veranderen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.