Lukkie Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 Ik heb onlangs gehoord dat er in GTA IV 3 grote verborgen boten zitten (zoals Tug Boat), heeft iemand snapmaps? En ze zeggen ook dat er verschillende annihiliators zijn..ook snapmap? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 Zo ver ik weet is er maar één versie van de Annihilator. En die tug boat bestaat hoor, m'n vriend in multiplayer vaarde er mee, maar die 2 andere weet ik niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lukkie Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 Zo ver ik weet is er maar één versie van de Annihilator. ik bedoelde vindplaatsen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fruitcake Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 (bewerkt) Zo ver ik weet is er maar één versie van de Annihilator. ik bedoelde vindplaatsen De Tugboat vind je hier: http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=455,345 En de Annihilator vind je hier op het politie buro: http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=420,165 Bewerkt: 11 juni 2008 door Fruitcake Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roedi Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 foto van een Tug boat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Adren4Line Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 Als je de storyline hebt uitgespeeld staat de Anhilator ook op het vliegveld op Dukes/Brooker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 (bewerkt) foto van een Tug boat foto van een Tug boat EDIT: oh, hij moest laden, wist niet dat er een foto stond, k zag m niet... Bewerkt: 11 juni 2008 door joppie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 de tug kan je ook rondom het gevangenis vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HoutwormNL Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 de tug kan je ook rondom het gevangenis vinden dat wist ik niet:D bedankt voor de tip:P dat ding vind ik altijd zo leuk in free mode:P gaan ze je allemaal inhalen met speedboten enzo en dan weer teruguiteindelijk zie je hun crashen en jij vaart rustig heel rustig door:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
delano08 Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 Ik had de boot gevonden maar hoe kom je op de boot want ik heb het net een half uur geprobeerd maar ik kom er gewoon niet op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ididdie Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 Ik had de boot gevonden maar hoe kom je op de boot want ik heb het net een half uur geprobeerd maar ik kom er gewoon niet op je pak een andere kleinere boot vaar naar de achter kant van de tug en dan spring je erop dan loop je al die trappen op helemaal naar boven tot in dat kamertje in dan stap je in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roedi Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 Je kan er wel in gewoon langs de zijkant zwemmen en op driehoekje drukken dan ga je uit het water net alsof je een jetpak oid aanhebt en zo die tug boot in. btw die aan de gevangenis is half gezonken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lukkie Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 Daar ligt btw ook een flying rat[/font] op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roedi Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 op welke? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 foto van een Tug boat Die kun je toch niet varen? of zit ik er hier naast? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.