delano08 Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 Ik had de boot gevonden maar hoe kom je op de boot want ik heb het net een half uur geprobeerd maar ik kom er gewoon niet op je pak een andere kleinere boot vaar naar de achter kant van de tug en dan spring je erop dan loop je al die trappen op helemaal naar boven tot in dat kamertje in dan stap je in oke dankjewel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roedi Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2008 foto van een Tug boat Die kun je toch niet varen? of zit ik er hier naast? jawel, ik had hm gewoon daarop geparkeerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
grizlynator Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2008 hier nog een fotooke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2008 Zo ver ik weet is er maar één versie van de Annihilator. ik bedoelde vindplaatsen De Tugboat vind je hier: http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=455,345 En de Annihilator vind je hier op het politie buro: http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=420,165 Hey! Die locatie die jij daar voor de Tug Boat aanwijst kende ik niet, ik zal daar eens kijken. Ik weet wel twee andere ligplaatsen in Alderney. Dus ik heb je snapmap even uitgebreid: Klik hier voor de nieuwe SnapMap. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2008 Je kan er wel in gewoon langs de zijkant zwemmen en op driehoekje drukken dan ga je uit het water net alsof je een jetpak oid aanhebt en zo die tug boot in. btw die aan de gevangenis is half gezonken fout er zijn 3 Tugs, 2 (of meer) gezonken, 1tje kan je in meer aan de bovenkant van de gevangenis.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.