Only me Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 (bewerkt) Hey, Kan iemand misschien een missie voor me halen? -missie: Drive test -versie: 2 -cheats: liever niet GTASAsf2.b alvast bedankt! Bewerkt: 11 juni 2008 door Only me
Hanneswasco Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 (bewerkt) Test Drive -- Mission Passed! Beloning(en): $ 5000 Respect+ Extra: Ik heb bij het behalen van deze missie geen cheats en/of mods gebruikt. Savegame: Bewerkt: 11 juni 2008 door Hanneswasco
Only me Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 ey, heel erg bedankt maar heb jij versie 1? want ik start hem, en hij begint helemaal overnieuw, hetzelfde als wanneer je net start met gta. en dat doet hij als je een save game opent van een andere versie. ik snap het dan nog niet, want dan zou jij mijn savegame ook niet moeten kunnen spelen.
Hanneswasco Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 (bewerkt) Hmmm, dat is vreemd, ik heb namelijk versie 2, maar na het opslaan van de savegame crashte het spel, dus ik zal eens kijken of de savegame bij mij werkt. Edit: bij mij werkt de savegame, ik heb voor de veiligheid nog maar eens opgeslagen en kijk eens of het nu werkt: Probeer anders desnoods de savegame door een convertor te halen, al denk ik dat dat niet veel effect zal hebben. Bewerkt: 11 juni 2008 door Hanneswasco
Recommended Posts