gammie_ Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Hi, ik heb sinds vandaag PES 2008 voor de PS2 gekocht. Alleen heb ik tot nu toe alleen nog ''This is football 2004'' en ''Fifa 06'' gespeeld. Dit is dus een grote verandering en het ziet er prachtig uit! Maar heb nog een probleempje met op doel schieten (met het vierkantje op de ps2) want iedere keer schiet ik de bal over het doel heen... (terwijl ik niet de hele balk laat vol lopen van snelheid) heeft iemand wat handige tips voor mij? En dan vroeg ik me ook nog af: Kan je ook met een toets vallen terwijl je niet echt getackeld wordt? Dus soort nep vallen en dan hopen dat je een strafschop mag doen. Reageren
Rebellion Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 De mogelijkheid om een schwalbe te maken is er wel, ik weet alleen niet hoe. Het staat vast wel in het bijgeleverde boekje. Tip voor op goal schieten: richten met je linker pookje. Reageren
gammie_ Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 De mogelijkheid om een schwalbe te maken is er wel, ik weet alleen niet hoe. Het staat vast wel in het bijgeleverde boekje.Tip voor op goal schieten: richten met je linker pookje. Ik heb dat boekje al helemaal door gelezen maar niet tegen gekomen... (of ik lees er over heen ) Over goal schieten als ik met linker pookje beweeg loopt mijn poppentje juist naar die richtingen toe waar ik heen beweeg ... Reageren
Rebellion Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Dat klopt, maar als je schiet kun je de bal met een linker pookje een beetje richten. Reageren
Daan007 Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Ik heb PES zelf ook. In het begin had ik ook moeite met schieten. Maar je moet gewoon héél kort de knop indrukken. Dan lukt het hopelijk wel! Reageren
Visser23 Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Een schwalbe kan je alleen maken op de Playstation 3 of Xbox360. Op de Playstation#2 is hier geen mogelijkheid voor. Als je de bal niet over het goal wil schieten moet je gewoon één klein zacht tikje tegen het vierkantje geven. Alleen met vrije trappen en/of penalty's moet je hem iets langer in gedrukt houden. Reageren
gammie_ Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Een schwalbe kan je alleen maken op de Playstation 3 of Xbox360. Op de Playstation#2 is hier geen mogelijkheid voor. Dat vind ik dan wel erg lullig... Want ik heb al vaak gnoeg gezien dat mijn tegenstander wel ''nep'' valt... Terwijl ik niet eens tackelde leek net of hij zich aan me vast klemde bij mijn benen Met dat schieten ben ik nog aan het oefennen tot nu toe gaat hij er nog steeds over heen, ook als ik heel kort dat vierkantje doe... Reageren
M4X Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Een schwalbe kan je alleen maken op de Playstation 3 of Xbox360. Op de Playstation#2 is hier geen mogelijkheid voor. Dat vind ik dan wel erg lullig... Want ik heb al vaak gnoeg gezien dat mijn tegenstander wel ''nep'' valt... Terwijl ik niet eens tackelde leek net of hij zich aan me vast klemde bij mijn benen Met dat schieten ben ik nog aan het oefennen tot nu toe gaat hij er nog steeds over heen, ook als ik heel kort dat vierkantje doe... Doe eens de practice mode zou ik zeggen, of doe eens gewoon een oefenwedstrijd waarbij het niveau van de tegenstanden op 'beginner' staat. Zo heb je de mogelijkheid om een beetje in te komen en goed te leren schieten, want het is altijd even wennen als je voor de eerste een een Pro Evolution Soccer deel speelt. Als je een beetje onder de knie hebt hoe en vanaf waar je moet schieten zullen de mooie doelpunten vanzelf vallen, dan kan je ook gemakkelijker scoren op een hoog niveau Reageren
gammie_ Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Bedankt voor jullie reacties, het gaat steeds beter! Ben nu met de ''Cup'' bezig en heb al een keer met 11-0 gewonnen Maar dat was wel tegen United States... Reageren
gammie_ Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 *Bump* Nog een vraag. Hoe kan ik spelers verkopen en kopen? Voor zover ik nu ben heb ik 2 spelers gekocht en die staan in ''list'' (ben trouwens bezig met Master League Mode) Maar ik heb geen idee hoe ik die nieuwe speler aan mijn team kan toevoegen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.