cavorpa Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 bij de noobmodeb 2.0 als ik de mission Drive-Thru doe en ik ben bij de Cluckin' Bell dan gaat san andreas weg dan komt er fout dan moet ik san andreas opnieuw opstarten Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Dat is een bekende fout bij nOObmode V2. Het enige wat je kan doen is alle mods uitzetten en de missie proberen. Op forums zeggen ze dan dit werkt, maar dan moeten ook echt álle mods uitgeschakeld zijn. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 De noobmod staat erom bekend dat deze een hoop bugs kan bevatten voor meerdere missies. Het blijft gewoon verstandig om deze mod helemaal niet te gebruiken, zelf een noob kan zonder een noobmod. Reageren
cavorpa Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 (bewerkt) Me laatsten missie was catalyst met noobmode het is me eenkeer gelukt om in de auto een toets drukte en een mune kwam van nitro an of uit teleport geld enzo. net als tab als je loopt ik probeer alle toetsen tedrukken maar niks helpt wie weet hoe dat moet geef reactie Bewerkt: 12 juni 2008 door cavorpa Reageren
K.O. Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 het is me eenkeer gelukt om in de auto een toets drukte en een mune kwamvan nitro an of uit teleport geld enzo. net als tab als je loopt ik probeer alle toetsen tedrukken maar niks helpt wie weet hoe dat moet Ik wil je best helpen, maar dan zul je eerst even in het Nederlands moeten herhalen wat je nou eigenlijk precies wil. Je wilt weten welke toets je moet gebruiken voor een bepaalde actie, dat snap ik nog wel, maar verder kom ik niet. Ik bedoel: "een toets drukte en een mune kwam van nitro an of uit teleport geld enzo" vind ik persoonlijk niet echt duidelijk. Of althans, ik begrijp er geen zak van. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.