Jump to content

Variety map pack.

Recommended Posts

Geplaatst:

Je kunt hem wel kopen.Dat kost 9.99 en heb je een credit card nodig.Er staat ook dat je hem ergens kan downloaden,maar weet niet waar. :?

Geplaatst:
Via de Store, maar dat is hetzelfde, je moet hem daar downloaden, maar eerst betalen. ^^

Moet je dan een credit card hebben??

Geplaatst:

Ja, ze nemen er maar een paar aan, zoals VISA enz. Maar om zeker te zijn moet je maar eens in de Store zelf kijken. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

lol sorry

maar kraay jij voelt jezelf egt een mod he, laat het aan de mods over en maak niet zo'n dom probleem over als ik even off-topic ga

denk ik wat een noob gaat gelijk zeiken alstie off-topic gaat

Bewerkt: door thagtaking
jezus, wat een kut noob ben jij.

Ik weet niet wat de reden van deze belediging is. En ook niet naar wie die is. Ik snap wel dat het niet naar mij is, maar toch reageer ik.

Reageren op zo'n manier heeft geen enkel nut jongeman. En naast dat het geen enkel nut heeft. Haal je er alleen maar jezelf mee naar beneden. Ik lees dit topic, zie jou post staan en denk dan bij mezelf: 'Lol, wat een noob :7 '. En geloof me, ik ben niet de enige die dat denkt. Als je ruzie met de desbetreffende hebt, kun je dat beter op oplossen of die persoon gewoonweg negeren. Want met een reactie als de jouwe bereik je helemaal niks. Ja, tuurlijk je hebt een post meer. Jippie.

Naja, je moet het natuurlijk zelf weten, als jij graag een hoop boze reacties terug krijgt. Ga je gang.

Bewerkt: door Kraay

Als je dat tegen mij hebt?? Ga ik je vol verrot uitschelden weet je dat? Je moet je mond houden.Ik heb hem niet gekocht.Daarom weet ik het niet. :@:@

Dit ben jij: :blauw:

Bewerkt: door robin bbb
Geplaatst:

Wat is dit voor opmerking?

Je kunt wat meer respect voor elkaar tonen!

Dan word de wereld er toch iedere keer weer een stukje beter op ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...