gtaguy021 Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Die missie in Las Venturas Met Kent Paul In Die Soort Woestijn
dark-heaven Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 ik vind er 3 leuk, alledrie is BS betrokken Het allereerste filmpje, komt Big Smoke met een knuppel: You in the wrong house fool! Van drive thru: Big Smoke, wat ie allemaal bestelt En bij die misse bij Emmets house: Die Smoke vind zich de man
CJCarl Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 End of the Line vindt ik verreweg het beste:D
~Lance Vance Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Ik vind Green Goo van The Truth het leukst. Eerst kom ie zo aanvliegen op de Jetpack en gaat ie op z'n bek En dan echt zo CJ: "What do you want me to steal" Truth: "I don't know yet" CJ: "OOOOOH, you don't KNOW yet! I was starting to think you was a lunatic!"
Bling Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Het topic staat al een tijdje open, maar toch sluit ik hem. Dit onderwerp valt namelijk onder de "Wat is jouw favoriete.." regel, welke allemaal in dit topic behandeld worden. Daarom heb ik dit onderwerp aan dat lijstje toegevoegd. Het is namelijk niet helemaal fair om dit topic wel open te laten, terwijl alle andere topics - met betrekking tot favoriete onderwerpen - allemaal gesloten worden.
Recommended Posts