Ziggke Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Hallo, Hiervoor had ik een topic gemaakt waarin ik ook een probleem beschreef, ondertussen heb ik een nieuwe GTA-CD gekocht... Allesinds heb ik de savefiles van mijn oude GTA gekopieert en nu weer in mijn documenten geplaatst. Nu zit ik met het probleem dat als ik op GTA het slot moet kiezen waar ik wil voortdoen (met de naam van de laatst gespeelde missie) dan klik ik het aan en dan kom ik plots weer in het begin... Dus in de missie met het fietsje... Weet iemand wat het probleem is? Alvast bedankt Ziggke Reageren
.Timothy Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 (bewerkt) Dan heb je nu een andere versie, dat komt doordat er nu een andere versie in omloop is, en niet de versie die je toen denk ik kreeg. Ik vermoed al dat je V2 hebt, maar om te zien welke versie je hebt, moet je naar je GTA San Andreas map --> 'data' --> 'script' gaan en naar de grootte van het bestand 'script.img' kijken: Grootte Versie 568 kB V1 562 kB V2 Heb je V2 moet je deze files downloaden, uitpakken met WinRAR en vervangen met de files die al in de 'script'-map stonden; heb je V1 moet je deze files downloaden, uitpakken met WinRAR en vervangen met de files die al in de 'script'-map stonden. Als je deze versie wilt gebruiken, moet je gewoon van deze versie savegames downloaden en een nieuw spel starten.. Succes Bewerkt: 11 juni 2008 door VWO-er Reageren
Ziggke Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Dan heb je nu een andere versie, dat komt doordat er nu een andere versie in omloop is, en niet de versie die je toen denk ik kreeg. Ik vermoed al dat je V2 hebt, maar om te zien welke versie je hebt, moet je naar je GTA San Andreas map --> 'data' --> 'script' gaan en naar de grootte van het bestand 'script.img' kijken: Grootte Versie 568 kB V1 562 kB V2 Heb je V2 moet je deze files downloaden, uitpakken met WinRAR en vervangen met de files die al in de 'script'-map stonden; heb je V1 moet je deze files downloaden, uitpakken met WinRAR en vervangen met de files die al in de 'script'-map stonden. Als je deze versie wilt gebruiken, moet je gewoon van deze versie savegames downloaden en een nieuw spel starten.. Succes Natuurlijk! Ben ik effe dom geweest, het was helemaal uit mijn hoofd gegaan. Bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.