[B]ig [S]moke Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 ik krijg vaak politie achter me aan en ik sta nog niet in most wanted.. wie kan mij helpen ?? Thnkss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Drugga Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 Tja, dat komt omdat het Most Wanted gedeelte van de politie computer daar helemaal niet voor bedoeld is. Die Most Wanted computer is bedoelt als soort van Vigilante Missies: je selecteert je slachtoffer, vermoordt hem en krijgt je geld. Het is niet mogelijk om zelf in die Most Wanted computer te komen. Jammer! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaNiNi Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 Ik dacht dat het ongeveer zo was. Je komt zelf niet in die most wanted ljist. Maar er staan wel criminelen in die lijst die je dan zelf voor de politie kan gaan pakken. Soort politie zij missie zegmaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 Volgens mij kun je jezelf niet eens opzoeken op de computer. Zelfs Vlad is vindbaar maar jij niet!! Dat vind ik een beetje raar. Op het eind ben je de grootste crimineel van LC maar je bent onvindbaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 Dan heb je niet goed gekeken, want ik kan Bellic wel vinden in de politiecomputer zowel Niko als Roman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Drugga Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 Tja, dat komt omdat het Most Wanted gedeelte van de politie computer daar helemaal niet voor bedoeld is.Die Most Wanted computer is bedoelt als soort van Vigilante Missies: je selecteert je slachtoffer, vermoordt hem en krijgt je geld. Het is niet mogelijk om zelf in die Most Wanted computer te komen. Jammer! Oeps! Thanks voor de correctie B-Dup!! Ik had niet eens gecheckt toen ik de vraag beantwoorde, nam aan dat hij gewoon het nut verkeerd had begrepen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
denven Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 Tja, dat komt omdat het Most Wanted gedeelte van de politie computer daar helemaal niet voor bedoeld is.Die Most Wanted computer is bedoelt als soort van Vigilante Missies: je selecteert je slachtoffer, vermoordt hem en krijgt je geld. Het is niet mogelijk om zelf in die Most Wanted computer te komen. Jammer! Oeps! Thanks voor de correctie B-Dup!! Ik had niet eens gecheckt toen ik de vraag beantwoorde, nam aan dat hij gewoon het nut verkeerd had begrepen... hij staat wel op de website die je via de pc (ingame) kan gebruiken .. weet alleen de site niet. Heeft iemand de site voor de topicstarter ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.