Traser Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 (bewerkt) Onderwerp:Freestyle Soort design:SignatureSize design:390×150Render:×Animatie:×Premade:×Tijd van inlevering:Zo snel mogelijkOpmerking:Freestyle, Je kan alles gebruiken.Traser : 2 stemmenContestent : 0 stemmen Let`s Battle Bewerkt: 15 juni 2008 door Traser
KJF Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Onderwerp:Freestyle Soort design:SignatureSize design:390×150Render:×Animatie:×Premade:×Tijd van inlevering:Zo snel mogelijkOpmerking:Freestyle, Je kan alles gebruiken.Traser:Contestent:Let`s Battle Dees is voor mij
Traser Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Onderwerp:Freestyle Soort design:SignatureSize design:390×150Render:×Animatie:×Premade:×Tijd van inlevering:Zo snel mogelijkOpmerking:Freestyle, Je kan alles gebruiken.Traser:Contestent:Let`s Battle Dees is voor mij Aangenomen, ik wacht op je sig.
KJF Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Ik hoop dat het niet erg is, maar ik ben een beetje van de maten afgeweken. Succes
Traser Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Ik hoop dat het niet erg is, maar ik ben een beetje van de maten afgeweken. Succes KJF Vs Traser Stemmen.
Bossinkje Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Nou,mijn stem gaat naar Traser.Die vind ik ook niet supermooi,maar die van KJF vind ik helemaal niks.De render heeft erg lelijke kleuren,en ik vind de sig te druk.Die van Traser vind ik ook niet echt mooi,maar mooier dan die van KJF.Bij de sig van Traser vind ik de render ook niet echt mooi.De 'T' van Shut is minder duidelijk door het haar van de render,dat is ook een beetje jammer.
raymono Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 ik vindt ze ook allebij niet egt mooi maar die van KJF vindt ik egt een rotzooitje darom gaat mijn stem naar Traser
Recommended Posts