Jump to content

The connection to one or more players has bin lost etc...


frankyyguy

Recommended Posts

Hoi, veel van ons hadden last van di-connection zodra we Quick match doen. Ik hoor hier verder geen klachten over, hebben sommigen hier nog last van? Ik namelijk wel en ik speel alleen nog als host. Quick match is bij mij niet mogelijk met dis-conection. Wie hebben hier ook nog last van?

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, veel van ons hadden last van di-connection zodra we Quick match doen. Ik hoor hier verder geen klachten over, hebben sommigen hier nog last van? Ik namelijk wel en ik ben speel alleen nog als host. Quick match is bij mij niet mogelijk met dis-conection. Wie hebben hier ook nog last van?

dit komt door je router of je hebt er 2 routers tussen zitten of 1 hele slecht in het geval dat je 1 hele slechte hebt ga naar het grof vuil neem je router mee ga daarna naar dynabyte en koop een nieuwe in geval dat je 2 routers hebt haal er 1 tussenweg en leid alles een beetje om:D

het probleem komt omdat je nat type 3 hebt

je kan natuurlijk ook je poorten open zetten maar dit wil met de meeste routers niet

dit doe je bij portforwarding.com

staat een hele uitgebreide handleiding wel in het engels als je hulp nodig hebt voor het vertalen stuur me dan een pb of voeg me toe op msn

Bewerkt: door HoutwormNL
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, veel van ons hadden last van di-connection zodra we Quick match doen. Ik hoor hier verder geen klachten over, hebben sommigen hier nog last van? Ik namelijk wel en ik ben speel alleen nog als host. Quick match is bij mij niet mogelijk met dis-conection. Wie hebben hier ook nog last van?

dit komt door je router of je hebt er 2 routers tussen zitten of 1 hele slecht in het geval dat je 1 hele slechte hebt ga naar het grof vuil neem je router mee ga daarna naar dynabyte en koop een nieuwe in geval dat je 2 routers hebt haal er 1 tussenweg en leid alles een beetje om:D

het probleem komt omdat je nat type 3 hebt

je kan natuurlijk ook je poorten open zetten maar dit wil met de meeste routers niet

dit doe je bij portforwarding.com

staat een hele uitgebreide handleiding wel in het engels als je hulp nodig hebt voor het vertalen stuur me dan een pb of voeg me toe op msn

Ik heb het ook nog en ik snap er nooit wat van... ik speel dus gewoon niet online :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er maar heel af en toe last van... :duh:

Dus ik denk niet dat het aan de instelling van mijn router ligt anders had ik er altijd last van.... :bonk:

Dus misschien heeft het nog een andere oorzaak :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er maar heel af en toe last van... :duh:

Dus ik denk niet dat het aan de instelling van mijn router ligt anders had ik er altijd last van.... :bonk:

Dus misschien heeft het nog een andere oorzaak :engel:

Et lijkt me wel, andere spellen speel ik zonder problemen online...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...