The Godfather Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 Ok hier het hele verhaal. Gister wou ik internet opstarten...nix aan de hand. Ik zag dat internet op de taakbalk stond...maar ik zag nix. Wat blijkt dus...het internetvenster is naar rechts gekropen. het is een beetje moeilijk uit te leggen...maar internet - paint - windows media player en andere programma's starten dus op naast me beeldscherm. Ik moet nu alle opgestarten programma's terug slepen naar links...het is verdomd irritant....ik maak straks (als ik paint heb gevonden een plaatje) dan snappen jullie het Zo ziet het er dus uit zie link : hier
The Outlaw Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 Oke The godfather, zeg krijg je ook opeens een helemaal blauw beeld?, want dat krijg ik de laatste tijd veel als ik het internet wil opstarten?
Ewoud Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 heb je toevllig je bureablad niet uitgebreidt naar een ander scherm. Via je video kaart zeg maar
The Godfather Geplaatst: 1 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 probleem opgeslot...thnx ewoud probleem was dat ik dit had aangevinkt....wat dus niet moest. slot
Recommended Posts