Jump to content

patriot


grizlynator

Recommended Posts

ik had gister ook zo iets, er stonden 3 dezelfde auto's achter elkaar ene was rood, ene was wit en ene was blauw enzo stonden ze ook achter elkaar in de volgorde net als de nederlandse vlag. :D

Bewerkt: door ScarPacino
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook zo iets gehad ook toevalig ook met de patriot stonder er een stuk of 5 bij elkaar

(mischien kwam de patriot vereniging bij elkaar voor hun jaarlijkse bijeenkomst :puh:)

Bewerkt: door lucasso
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook zo iets gehad ook toevalig ook met de patriot stonder er een stuk of 5 bij elkaar

(mischien kwam de patriot vereniging bij elkaar voor hun jaarlijkse bijeenkomst :puh:)

in mijn geval zal het dan een internationale bijeenkomst geweest zijn lol :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had het laatst ook op die plek van de post hierboven, maar dan iets verder naar beneden. Ik reed daarzo heen in een Comet, staan er in 1 keer 12 van die Comets geparkeerd naast de weg. Heb er gelijk 2 bij m'n savehouse gezet :schater: . Op zich wel grappig.

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, dat zijn veel Patriots. Ik zie er altijd maar twee of drie maar op deze screen zie ik er twaalf :puh: Hoe krijg je dat voor elkaar ? Echt niet zelf gedaan ? Of is dit gewoon pure toeval. Het is in iedergeval wel grappig. Je hebt genoeg keuze..:puh:

DSgregor :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

haha echt vet..

bij mij is het rare dat ik dat altijd op 1 plaats heb.. ^_^

ALTIJD als ik hier rij staat de straat vol met de auto die ik heb!!

HIERZO: http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...&set=464,87

altijd, ook met missie's rij over die brug.. ?>>>> rechtsaf en.. :puh:

Klopt daar heb ik dat ook altijd.. dan rij je met een b.v. sultan rs langs en dan staan er 10 van die zelfde auto's langs de weg..

Ik denk dat de topic starter het daar ook had.. Persoonlijk denk ik dat dit een bug is.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat heeft altijd al in GTA gezeten

Is gewoon sneller om zoveel dezelfde auto's in 1 straat te laden dan allemaal verschillende

Ik had wel gehoopt dat ze daar in deze GTA iets aan zouden doen

Dat hebben ze ook wel gedaan, alleen bij rijdende auto's.. daar zie je niet meer zoals in de vorige gta's 50 dezelfde auto's achter elkaar

Hopelijk bij de volgende GTA dat dit er helemaal uit zal zijn :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...