Joachim2 Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Ik zit met een probleempje bij deze missie, wanneer ik in die auto stap en big poppa moeten doden, dan gaat mijn auto meestal heel rap stuk zodat hij kan vluchten. Die wagen kantelt ook heel gemakkelijk. Iemand een tip? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Beheerst rijden en niet als een maniak! In eerste instantie heeft Big Poppa inderdaad een bepaalde voorsprong, maar als je normaal rijdt en een beetje opschiet / doorrijdt (op een beheersde manier) zal je vanzelf dichterbij komen om drive-by's te doen op zijn Phoenix. Succes Reageren
caion Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Beheers het rijden meschien zouw je drivers balkje iets meer dan 65% vol moeten krijgen om het rijden goed te kunnen beheersen met zo een wagen ik heb ook flink geoefend om hem goed te kunnen het te kunnen beheersen.... Vragen /pm me. Groetjes : Caion [die zich op dit moment verveelt ] Reageren
[B]ig [S]moke Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Heb je die missie ''Black Project'' Al gespeelt? daar zat een jetpack in.. als je snel win moet je dit in typen in de gameplay : yecgaa of yeccgaa.. Probeer maar eens.. Maar als je het eerlijk wil spelen moet je het doen volgens hun boven mij Dan krijg je een jetpack als je dat in typt Vergeten te zeggen >>> Door Bling: Mocht je iets aan een vorig, bovenstaand bericht willen toevoegen, gebruik dan even de "Bewerk"-knop. Berichten samengevoegd. <<< Reageren
TalkingPear Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Als je rocketman intiept krijg je ook een jetpack. Maar deze misie kun je beter zonder codes doen rij niet over het groene stuk daar kieper je vaak om. Reageren
[B]ig [S]moke Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Hoezo zonder cheat dan Reageren
Jay; Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Hoezo zonder cheat dan Als je een beetje rijervaring opdoet met de desbetreffende auto en je voldoende munitie/armor bij je hebt moet de missie echt zonder cheats lukken. De reden dat mensen je aanraden om geen cheats te gebruiken is omdat je savegame mogelijk ik gevaar loopt als je cheats gebruikt en het spel saved. Als je wil kan je de missie best met cheats doen maar besef wel dat je niet het maximale uit je zelf haalt en het spel eigenlijk op een belachelijk makkelijke wijze hebt uitgespeeld. Ga dus maar gewoon naar een wapenwinkel en neem voldoende armor mee om jezelf van de kogels te weren. Trouwens als je Big Poppa aan rijdt en je kan hem gewoon niet bijhouden, zorg dan dat je de route goed observeert zodat je het de volgende keer wel weet. Ik hoop dat je de missie inmiddels gehaald hebt en als het echt niet lukt kan je een savegame aanvraag doen zodat iemand anders de missie voor je zal halen en het later aan je zal 'teruggeven'. Reageren
Big Boss Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Als je hem gewoon achtervolgt en een beetje ramt totdat hij op de snelweg naar Las Venturas is, rijdt hij zichzelf daarna wel in de prak, althans dat was bij mij het geval. Als dat niet lukt, probeer dan een PIT Maneuver zodat hij de controle verliest. Het is ook een erg makkelijke manier om achtervolgingen waarin je zelf de achtervolger bent in jouw voordeel te beslissen. Reageren
Donwell Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Er zijn, voor zover ik weet, twee routes die Big Poppa neemt. Ik heb ze even voor je op een kaartje gezet, tot het punt waar ik hem altijd opblaas. Hij is een beetje pixelig, dat komt omdat ik hem een beetje heb uitvergroot en dat levert niet altijd de mooiste resultaten... Rood - Dit is de route die Big Poppa neemt tot hij bij de splitsing aankomt. Geel - Dit is één van de twee wegen die Big Poppa neemt vanaf de splitsing. Als je de wagen een beetje beheerst en goed door heuvels kunt, kun je een stuk afsnijden over het gras. Paars/roze - De tweede weg die Big Poppa kan nemen. Hij rijdt hierbij de snelweg op. Je kunt hem afsnijden door over het gras te gaan, maar blijf bij hem in de buurt! Dit is overigens een lastig stuk in het begin, smalle wegen, veel heuvels en bochten. Oefen de routes een beetje met de wagen (welke je soms in Las Venturas tegenkomt). Samen met bovenstaande tips zou deze missie een makkie moeten zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.