deserteaglenick Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Weet iemand misschien waar de locatie is van die kabelbaan? alvast bedankt! Reageren
TomHagen Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 (bewerkt) Click here to view the SnapMap Ik weet het eigenlijk niet eens zeker :$ @hieronder: dan moet hij nou kloppen Bewerkt: 11 juni 2008 door TomHagen Reageren
PowerPats Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 @hierboven klopt niet. het hangt naast de alqonquin bridge. haast niet te missen. Reageren
Adren4Line Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Over de kabelbaan gesproken, ik kan er niet in. Bij een vriend van mij stond er: press triangle to enter the cabelcabine. Maar bij mij staat dat er nooit Heeft iemand dit probleem ook? Reageren
GTAmitch Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Click here to view the SnapMapIk weet het eigenlijk niet eens zeker :$ @hieronder: dan moet hij nou kloppen nee klopt nog steeds niet @ hierboven,, je kan er wel in, 100% zeker.. soms gaat ie wel spacen als je wanted level hebt, misschien dat dat het is? hier: http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...468,337|478,339 stations: -mini eiland: rij op de weg naar het noorden, dan aan je rechter hand. -algonquin: rij vanaf je safe-house naar het zuiden, als je net onder de tunnel door bent aan je linker hand. als je het nu niet kan vinden weet ik het ook niet meer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.