Jump to content

leeftijd gta gamers

Recommended Posts

Geplaatst:

ik vroeg me eigenlijk af wat de leeftijden zijn van de spelers,ik ben er zelf 33,zijn er nog mensen van mn leeftijd die op gta zitten?

Geplaatst:

Ik ben zelf 13,

maar ik ken er genoeg die ook stukken ouder zijn tussen de 30 en 40.

Geplaatst:

ik ben bijna 16 en de meeste die ik ken die t spelen zijn me zelfde leeftijd ^_^

Geplaatst:
Ik kom redelijk in de buurt van grizlynator... :bonk:

Ik ben 29 :engel:

Dan kom ik na jou 30 :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Stelletje bejaarden.. :7

De gemiddelde leeftijd van de GTAIV-speler ligt op de 17,5 jaar. Toch best raar dat er dus een even groot aantal minderjarige aan het spel komen, dan meerderjarige.

Ikzelf ben 18 jaar. Al heb ik soms wel eens zin om iemand in RL om te brengen, dat heeft weinig invloed op het spelen van GTAIV. Andersom natuurlijk Idem ^_^

Bewerkt: door Pennywise The Clown
Geplaatst:

Ik ben geloof ik 28 :dans:

Wat een jonge GTA spelers hier, die jeugd van tegenwoordig. :bonk:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben 16 en 1 maand en een dag , precies.

Edit, een dagje erbij.

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst:
Ik ben geloof ik 28 :dans:

Wat een jonge GTA spelers hier, die jeugd van tegenwoordig. :bonk:

Dat weet je niet zeker ?? :bonk:

Geplaatst:
Stelletje bejaarden.. :7

De gemiddelde leeftijd van de GTAIV-speler ligt op de 17,5 jaar. Toch best raar dat er dus een even groot aantal minderjarige aan het spel komen, dan meerderjarige.

Ikzelf ben 18 jaar. Al heb ik soms wel eens zin om iemand in RL om te brengen, dat heeft weinig invloed op het spelen van GTAIV. Andersom natuurlijk Idem ^_^

wablief??bejaarden??lol,ben toch al blij dat er redelijk veel van rond mn leefdtijd zijn

ik vind gta toch niet erger dan wat je op tv tegenwoordig ziet(geweld en s.x!)ik vind niet dat ze onder de 18j niet zouden gta hebben,ik vind16jarigen prima,natuurlijk zie ik ook kinderen van 12j maar da ligt dan aan de ouders om ze te verbieden of niet

nu ik was gewoon benieuwd naar de leeftijden,thx voor de replys

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...