barry Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Ik speel het elke dag wel, ben nu level 60. Het is leuk vind ik. Reageren
kortman_8 Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Ik vind er echt helemaal niks aan. Reageren
*MARCO* Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Ik heb het ook een weekje gespeelt,ik ben nu in level 15. Maar het wordt saai,en nu speel ik het nooit meer. Doe mij maar ROPW. Reageren
Meneer Euro Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Heb het een Tijdje gespeeld, zit nu op Lvl. 60 Full Rune. Maar nu is het echt super BÓÓÓRING! <_< Reageren
D-Gun Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Heb het een Tijdje gespeeld, zit nu op Lvl. 60 Full Rune. Maar nu is het echt super BÓÓÓRING! <_< Ik zit nu lvl 69 en heb full rune full black (g) heb best wel goede stats maar nu ken je niet veel meer omdat je bijna al alles goed hebt maar als je member bent ken je veel meer en dan is het ook leuker :lol: Reageren
.Levi. Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) Ik speel heel soms nog wel eens 'runescape'. Maar ik vind het een beetje saai worden. Ik heb alles rune behalve mijn platebody, die heb ik op de bank staan. Alleen je moet een quest doen om die te dragen en zoveel punten hebben, maar daar heb ik niet echt zo'n zin in. Het duurt me allemaal maar te lang. Ik ben level 53. :lol: Bewerkt: 18 juli 2005 door .Levi. Reageren
D-Gun Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Ik speel heel soms nog wel eens 'runescape'.Maar ik vind het een beetje saai worden. Ik heb alles rune behalve mijn platebody, die heb ik op de bank staan. Alleen je moet een quest doen om die te dragen en zoveel punten hebben, maar daar heb ik niet echt zo'n zin in. Het duurt me allemaal maar te lang. Ik ben level 53. :lol: :lol: een vriend van mij heeft geholpen met die qeust Levi n0g bedankt he van da berichtje Reageren
T@rget Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Ik heb wel een poppetje ik ben in level 3 ofzo maar je kan niet eens moorden Reageren
Stino Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Je kan wel killen, bijvoorbeeld ratten en koeien als je mensen wil killen moet je naar de wildernis Reageren
ZeroHero Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 m'n hele klas is verslaafd aan dat spel :blink: dus, ik moest ook een keer een kijkje nemen een maand gespeelt, toen gestopt.. zooo saai :bah: Reageren
.Maze. Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 Je kan wel killen, bijvoorbeeld ratten en koeien als je mensen wil killen moet je naar de wildernis Stino je schildert het nu af als een kinderachtig spel waar je koeien en ratten moet killen. Moet je eens even kijken naar jou verslaving Roseonline vlinders killen en wandelende bonen. Als je verder had gespeeld zie je dat er veel vettere monsters etc. zijn ik speel het nu nog steeds en zit op lvl 69 (bijna 70) en beleef er nu nog steeds plezier aan. :lol: Reageren
Dri3s Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 Iemand die ik ken speeld het bijna elke dag maar ik vind het maar niets. Reageren
Jowx Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 Ik heb het ook gespeeld, ik ben nu lvl 69 (leuk getal hé :lol: ) en nu vind ik er niks meer aan, er is niet echt veel bijzonders te doen, en ik ben verslaafd aan dit forum jowx :rolleyes: Reageren
De Gta Master Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 Level 71-72 naam nuhipugi maar speel het nooit :S saai en ervoor betalen lijkt me dom zoveel fucking kut quests Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.