vincent M Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 als je bent gestopt mag ik je spullen dan Reageren
vincent M Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 kheb al weer 55klevel3 nog Reageren
Gino Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 k speelde het vroeger altijd nu vind ik het saai en tijdverspilling het is niet zo mooi en ben het gewoon zat Reageren
RUNESCAPE ITEMZ Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 (bewerkt) gaa naar www.*******.tk goeie site *Site verwijderd door Mazzeltje ivm eventuele oplichterij.* Bewerkt: 19 september 2005 door Mazzeltje Reageren
barry Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Die screenshot van het programma op runescape item is gewoon met paint gemaakt, als je je gegeven invoert word je zeker gehackt.. Reageren
Caltson Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 ik ben ermee gestopt maar ik geloof dat ik op lvl 56 zat met rune longsword en mith outfit Reageren
.Maze. Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Die screenshot van het programma op runescape item is gewoon met paint gemaakt, als je je gegeven invoert word je zeker gehackt.. Ja, daar heeft hij ook een topic overgemaakt. Is gewoon pure oplichterij Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Ik ben hier heel snel mee gestopt, dit spel is zo saai en de graphics zijn waardeloos. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 altijd als het aan het laden is met java slaat men computer op tilt heb het spel nog nooit gespeeld zelf nog niet gezien door men kutcomputer!!! maarja zo te horen ist toch nie wijs! greetz jon-asses Reageren
vincent M Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 als je dit al saai vind dan vind je dit vast leuk tibia site ww.tibia.com Reageren
Caltson Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 als je dit al saai vind dan vind je dit vast leuk tibia site ww.tibia.com srry maar is dit geen reclame? Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 ik ben ermee gestopt maar ik geloof dat ik op lvl 56 zat met rune longsword en mith outfit wil je je w8woord en username (van runescape) geven stuur me even een pm naar mij ik wil je account overnemen Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Ik heb het een paar maanden geleden gehoort en ben er dus mee begonne... Ik loop nu in ful addy en ben lvl 42 maar ik ga denk ik heel snel stoppe Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 (bewerkt) ik heb hier niet gepost en ik zeg saai saai saai!!!!!!!!!!!!is het spel Bewerkt: 6 september 2005 door gtaboy107 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.