Jump to content

vraagje in stats


grizlynator

Recommended Posts

Er is een 360 achievement, waarbij je onder alle bruggen moet vliegen, de naam ben ik vergeten..

Maar dit geeft aan onder hoeveel bruggen jij gevlogen hebt.

EDIT: Sorry Svenie :puh:

Bewerkt: door Dastard
Link to comment
Delen op andere websites

Dat zijn de hoeveelheid bruggen waar je onder gevlogen bent met een helikopter. Met bruggen wordt bedoeld, diegene die boven water hangen en dus verbinding geven naar een ander eiland. Voor de Xbox360 heb je hier een Achievement voor, genaamd Under The Radar. Om deze te voltooien moet je onder 14 bruggen gevlogen hebben. Om het je wat makkelijker te maken, heb ik ze allemaal aangeduid op een Snapmap. Als je goed kijkt, zal je inderdaad slechts 13 bolletjes zien staan, maar daar is een reden voor. De bovenste bol duidt namelijk twee bruggen aan waar je onder moet vliegen. Mogelijks heb je al onder één van deze bruggen gevlogen tijdens de missie Paper Trail van U.L. Paper.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Er is een 360 achievement, waarbij je onder alle bruggen moet vliegen, de naam ben ik vergeten..

Maar dit geeft aan onder hoeveel bruggen jij gevlogen hebt.

EDIT: Sorry Svenie :puh:

jammer dat je die dingen niet op ps3 hebt, ik zag een filmpje op youtube en je moest een wheelie van 500 meter maken ofzoiets.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zijn de hoeveelheid bruggen waar je onder gevlogen bent met een helikopter. Met bruggen wordt bedoeld, diegene die boven water hangen en dus verbinding geven naar een ander eiland. Voor de Xbox360 heb je hier een Achievement voor, genaamd Under The Radar. Om deze te voltooien moet je onder 14 bruggen gevlogen hebben. Om het je wat makkelijker te maken, heb ik ze allemaal aangeduid op een Snapmap. Als je goed kijkt, zal je inderdaad slechts 13 bolletjes zien staan, maar daar is een reden voor. De bovenste bol duidt namelijk twee bruggen aan waar je onder moet vliegen. Mogelijks heb je al onder één van deze bruggen gevlogen tijdens de missie Paper Trail van U.L. Paper.

De snapmap zal ongetwijfeld eerder op de site hebben gestaan, maar heb er niet naar gekeken. Maar ook ik probeerde deze achievements maar eens te halen en kon 13 en 14 niet vinden... Bedankt dus!!!!!! :dans:

EDIT: Een van de bruggen was een brug in Alderney, waarvan ik verwachtte dat ie niety meetelde. Het lukt me dan ook niet om er onder door te vliegen. Veels te laag die brug! :kots::duh:

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

Er is een 360 achievement, waarbij je onder alle bruggen moet vliegen, de naam ben ik vergeten..

Maar dit geeft aan onder hoeveel bruggen jij gevlogen hebt.

EDIT: Sorry Svenie :puh:

Number of bridges flown under, Zo heet het:P

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...