Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Inderdaad heel simpel, maar ik vind het niet zo mooi. De het rechterstukje van de 'T' loopt door de 'D', waardoor het moeilijker leesbaar is en het eerder op een grote verzonnen letter lijkt i.p.v 'TD'. Ook de kleuren vind ik niet zo mooi, het lijkt me te licht groen bij te donker groen.

Verder kon je ook misschien een iets grotere en verdere schaduw nemen?

TD staat voor Traser Designs, niet? Wel, dan zou het me ook mooi lijken moest je die 2 woorden erin verwerken.

Geplaatst:

ik vint hem wel simpel maar wel mooi. enkel zijn er wel een paar puntjes die je mischien kan verbeteren. net al hannes als secht is de T niet echt duidelijk. meet met photoshop even hoe veel pixels er in het gat van de D zit en gebruik dat antal pixels tussen de T en de D dat lijkt wat mooier denk ik.

en wat ik altijd mooi vint bij zulk zoort glansende desings is een reflectie. mischien kun je hem iets schuin zetten en dan een reflectie er onder?

succes er mee :)

Geplaatst: (bewerkt)

Inderdaad simpel ja...

Mischien kan je beter het lichtere groen, wat donkerder maken. Verder moet je die T wat leesbaarder maken. Als je dat even doed, is hij simpel, maar mooi. ;)

En het is maar dat Hanneswasco zei dat 'TD' staat voor 'Traser Designs'. Anders wist ik het niet.

Cijfer: 6,8/10

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...