neo's Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 is er geen manier hoe je mods in gta SA ps2 kunt zetten zoals andere motors Reageren
The Godfather Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 nee....wachten op de Pc versie dus Reageren
Tmzom Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 Jups.... Eigenlijk wel jammer dat er geen mods zijn voor ps2 Reageren
X-TX Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 Nou kijk, bij ps2 hoef je het spel niet installeren, en dan kan je dus ook niet aan de bestanden klooien. Bij pc installeer je het spel en kan je dus de bestanden wel aanpassen Kortom wachten op de PlayStation met hardisk en met spellen die je kan installeren en de bestanden er van kan veranderen. Reageren
Silverwing Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 Misschien je Ps2 disc van San andreas in de computer steken en wat met de bestanden prutsen Reageren
The Godfather Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 ja doe maar zou ik zeggen....ik doe het iig niet Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 Kortom wachten op de PlayStation met hardisk en met spellen die je kan installeren en de bestanden er van kan veranderen. Ja, en dan hebben we die, en dan zal ik jou eens wat vertellen... 't grote voordeel wat we hebben op een console hebben we dan niet meer, namelijk... De spellen doen 't altijd(met uitzondering van dvd's met krassen erop enz enz) <_< Reageren
hey dude Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 die zijn vet man die mods mag ik hopen Reageren
bjorn13 Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 ja da ge zo die andromada overal vind op vlieg velde en da ge ma die winkel karekes kunt crose Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 ehm? niet modden? en wat is die san andreas cheat disc dan? met die codes veranderen? is dat geen modden? wat is dan het verschil of je andere voertuigen erin zet of die codes veranderd Reageren
lunatic_gamer Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 je kan wel op de xbox mods doen voor gta sa als je xbox live heb kan je het downloade maar xbox is een kut console Reageren
X-TX Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 je kan wel op de xbox mods doen voor gta sa als je xbox live heb kan je het downloade maar xbox is een kut console Xbox heeft ook harddisk hoe groot weet ik niet meer 8GB ofzo, dan heb je plek om het op te slaan. Reageren
martijnn Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 Misschien je Ps2 disc van San andreas in de computer steken en wat met de bestanden prutsen ja en wat heb je daaraan ? dat kun je toch nie opslaan Reageren
Samurai Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 mods zijn er alleen voor pc denk ik Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 Misschien je Ps2 disc van San andreas in de computer steken en wat met de bestanden prutsen ja en wat heb je daaraan ? dat kun je toch nie opslaan tuurlijk wel, maar dan moet je een dvd speler hebben die double layer kan lezen ofzo. en een gta sa ps2 editor, alleen die is er nog niet. (zal ie eigenlijk wel komen?) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.