Timske Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Hoe kan ik wapens spwanen zou ik graag willen weten Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 hangt van gta af. bij sa snap ik het wel. maar kijk voor de zekerheid in deze tut: http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&se...;f=120&st=0 (ps. ik heb de tut gevolgd, maar minigun (44) spawnen werkt niet!) Reageren
Timske Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 hangt van gta af. bij sa snap ik het wel. maar kijk voor de zekerheid in deze tut:http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&se...;f=120&st=0 (ps. ik heb de tut gevolgd, maar minigun (44) spawnen werkt niet!) Waar kan ik het main.scm vinden lol Reageren
Crypteq Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 (bewerkt) hangt van gta af. bij sa snap ik het wel. maar kijk voor de zekerheid in deze tut:http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&se...;f=120&st=0 (ps. ik heb de tut gevolgd, maar minigun (44) spawnen werkt niet!) Waar kan ik het main.scm vinden lol je kan sanny builder downloaden, zit een hele lijst bij van alles (ook van alle wapens). kan bij sanny builder ook CLEO3 gebruiken, dan hoef je geen nieuw spel op te starten, je kan dan verder gaan met je save-games. een andere optie om wapens te spawnen is met IPL: Tutorial van Wauzie <<< is al eerder genoemd, maar werkt wel ik hoop dat het lukt... Bewerkt: 12 juni 2008 door BC7 Reageren
Timske Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 (bewerkt) Hoe kan ik dan met de main.scm wapens erin zetten? Bewerkt: 12 juni 2008 door Timske Reageren
K.O. Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Hoe kan ik dan met de main.scm wapens erin zetten?Hoe kan ik een zoekfunctie gebruiken om SCM tutorials te vinden? Nee serieus, in het SCM Hulp forum heeft dit topic een sticky gekregen. Met deze basis zul je een heel eind moeten kunnen komen. Ook dit topic staat helemaal bovenaan vast en hierin staat letterlijk uitgelegd hoe je met behulp van SCM modding wapen pickups kan plaatsen (en nog veel meer). Reageren
Timske Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Hoe kan ik dan met de main.scm wapens erin zetten?Hoe kan ik een zoekfunctie gebruiken om SCM tutorials te vinden? Nee serieus, in het SCM Hulp forum heeft dit topic een sticky gekregen. Met deze basis zul je een heel eind moeten kunnen komen. Ook dit topic staat helemaal bovenaan vast en hierin staat letterlijk uitgelegd hoe je met behulp van SCM modding wapen pickups kan plaatsen (en nog veel meer). Bedankt, alleen als ik GTA Place MAnager wil starten krijg ik een bericht dat er iets mist Reageren
Crypteq Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Hoe kan ik dan met de main.scm wapens erin zetten?Hoe kan ik een zoekfunctie gebruiken om SCM tutorials te vinden? Nee serieus, in het SCM Hulp forum heeft dit topic een sticky gekregen. Met deze basis zul je een heel eind moeten kunnen komen. Ook dit topic staat helemaal bovenaan vast en hierin staat letterlijk uitgelegd hoe je met behulp van SCM modding wapen pickups kan plaatsen (en nog veel meer). Bedankt, alleen als ik GTA Place MAnager wil starten krijg ik een bericht dat er iets mist werk je met sanny builder? zoja, start gta sa op, ga naar de plaats waar je het wapen wilt hebben, druk op alt+Tab om naar sannybuilder te gaan (gta sa mag niet afgesloten worden) ga dan naar tools en klik dan op: coords manager, als je versie 1.1 hebt klik je daarna 1.1 aan en klik dan op (volgens mij) read. dan krijg je de positie te zien waar je staat. dat kunnen dan de coordinaten zijn voor je wapen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.