tommy-_-vercetti Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2008 ik wil weten of je iets krijg als je al die politie zijmissies (alle gezochte criminelen) hebt gedaan. zoals een politie uniform als de andere gta's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
straydoggs Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2008 nee ik geloof het neit (behalve %) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tsirapo Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2008 nee hoor dat veronderstel ik niet (heb zelf Gta IV niet maar volg het wel) trouwens in de andere Gta's kreeg je geen Cop Uniform als je die Vigilante missies deed. Vice city: Tijdens de ontsnapping van Cam de kluiskraker San Andreas: als je Barbara Schternvart (weet de naam niet goed) had gedated tot 100% Bij die Vigilante missies kreeg je meestal 150% armor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
guusje Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2008 waarschijnlijk zal je 150% bodyarmor krijgen, want dat was in alle gta's tot nu toe. maar misschien is het nu anders, dat weet ik niet. groetjes Guusje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2008 waarschijnlijk zal je 150% bodyarmor krijgen, want dat was in alle gta's tot nu toe.maar misschien is het nu anders, dat weet ik niet. groetjes Guusje Neen hoor, voor zover ik weet krijg je helemaal niets. Behalve de wapens en het geld dat de misdadigers laten vallen, en een stapje dichter bij de 100%. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stefan0s Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2008 en je unlockt de achievement Manhunt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2008 en je unlockt de achievement Manhunt. Als je een Xbox 360 hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.