Jump to content

Bewoners aanwezig in huis...


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Ik keek in je profiel en dacht eigenlijk dat het nep was, maar naar even scrollen zal ik dat je beeldbewijs had. Erg goede vondst! En weer een puntje op de Snapmap :Y !

Om daar op in te haken: Momenteel ben ik even druk met het opzetten van Death Inc., de nieuwe 360 Clan. Vandaar dat de SnapMap nog niet is geüpdate. Ook ben ik bezig met icoontjes, zodat je weet wat voor interieur je tegenkomt als je even snel tijdens het gamen wil kijken waar je heen kan vluchten.

Ontopic, inmiddels hebben Iscariah en ik ook in een andere woning gezien dat er iemand binnen was. Ook hebben we in de sexshop iemand afgerost die online lag te chillen op de sofa! Het is dus blijkbaar volledig random waar er iemand binnen is! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Whaha!!

Ik was bij men vrienden GTA IV online aan het doen, Free ROam enhadden die Pedestrian meter kei hoog gezet,

dus rost Niko iemand af op straat, komt er een politie auto aanrijden. We denken zo, KUT. Maar dat afegroste ventje stond weer en werdt meegenomen door de juten :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ontopic, inmiddels hebben Iscariah en ik ook in een andere woning gezien dat er iemand binnen was. Ook hebben we in de sexshop iemand afgerost die online lag te chillen op de sofa! Het is dus blijkbaar volledig random waar er iemand binnen is! :tu:

Is die sexshop ook in singelplayer te betreden?

Link to comment
Delen op andere websites

Is die sexshop ook in singelplayer te betreden?

Jaah ;)

Nog even ontopic over dat huis. Gisteren was ik samen met Biocount naar dat huis gegaan en nu was de deur dicht :bonk:

Achterin het huis (bij het steegje) was een raam van dat huis, we hebben daar een auto tegenaan gezet en we zijn erin gesprongen. Alleen op deze manier kom je niet in het interieur van dat huis (met bak e.d.) maar in het gebouw zelf. Dus je staat op een zwefende doorzichtige vloer en er zijn geen wanden. Altijd leuk om eens te proberen met wat vrienden :puh:

Let er wel op: neem een RPG of granaat mee, want je kan het huis dan niet meer uit, dus moet je ff zelfmoord plegen :puh:

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...