Wanted Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Hallo, Als ik COD4 Online speel, lag ik steeds om de 20 seconden. Dan staat er 3/4 seconden lang "Connection Interupted" in beeld. Ik zou niet weten hoe dit kan. Mijn internet provider is @Home. Dit zijn mijn pc specificaties: Processor: Intel Core 2 Duo E6400 Videokaart: NVIDIA GeForce 7650 GS RAM geheugen: 2 GB Schijf: 300 GB Er draaien verder geen programma's op de achtergrond (Behalve HSLW, dat is een programmatje waarin je servers kan opslaan) maar die gebruikt ook geen CPU. Dit heb ik al sinds ik COD4 MP speel. Maar nu ben ik er echt zat van. Die 3/4 seconden is net genoeg om vermoord te worden . Alvast bedankt voor jullie hulp! Gr. Mark Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Kan je PC COD4 wel aan? Kijk dit even na, en vergelijk de specificaties van je PC met het onderstaand. Required (min) Specs” CPU: Intel® Pentium® 4 2.4 GHz or AMD® Athlon 64 2800+ processor or any 1.8Ghz Dual Core Processor or better supported RAM: 512MB RAM (768MB for Windows Vista) Harddrive: 8GB of free hard drive space Video card (generic): NVIDIA® Geforce 6600 or better or ATI® Radeon® 9800Pro or better “Recommended Specs” CPU: 2.4 GHz dual core or better is recommended RAM: 1GB for XP; 2GB for Vista is recommended Harddrive: 8GB of free hard drive space Video card: 3.0 Shader Support recommended. Nvidia Geforce 7800 or better or ATI Radeon X1800 or better Als je er niet veel wijs uit komt kun je de site >>Can You Run It?<<. Hiermee zal hij testen of je PC COD4 aankan. De site is momenteel offline, maar moet binnekort weer online zijn. Reageren
Wanted Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 (bewerkt) Kan je PC COD4 wel aan? Kijk dit even na, en vergelijk de specificaties van je PC met het onderstaand. Required (min) Specs” CPU: Intel® Pentium® 4 2.4 GHz or AMD® Athlon 64 2800+ processor or any 1.8Ghz Dual Core Processor or better supported RAM: 512MB RAM (768MB for Windows Vista) Harddrive: 8GB of free hard drive space Video card (generic): NVIDIA® Geforce 6600 or better or ATI® Radeon® 9800Pro or better “Recommended Specs” CPU: 2.4 GHz dual core or better is recommended RAM: 1GB for XP; 2GB for Vista is recommended Harddrive: 8GB of free hard drive space Video card: 3.0 Shader Support recommended. Nvidia Geforce 7800 or better or ATI Radeon X1800 or better Als je er niet veel wijs uit komt kun je de site >>Can You Run It?<<. Hiermee zal hij testen of je PC COD4 aankan. De site is momenteel offline, maar moet binnekort weer online zijn. Mijn pc kan de minimum aan, maar de recommed net niet. In mijn eerste post had ik trouwens ook al de prestaties neergezet. EDIT: De single player doet het trouwens wel goed. Geen problemen mee gehad, de multiplayer doet het 20 sec goed, maar dan krijg je die lag. Ik denk dat het iets met mijn internet verbinding is, maar ik heb geen idee wat. Bewerkt: 12 juni 2008 door Mark Menzo Reageren
Daan007 Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 EDIT: De single player doet het trouwens wel goed. Geen problemen mee gehad, de multiplayer doet het 20 sec goed, maar dan krijg je die lag. Ik denk dat het iets met mijn internet verbinding is, maar ik heb geen idee wat. Het kan zijn als er meer Pc's op de internet verbinding zitten, de verbinding trager word. Dus ga even alle Pc in je huis langs en kijk of ze gebruik maken van het internet. Reageren
Wanted Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 EDIT: De single player doet het trouwens wel goed. Geen problemen mee gehad, de multiplayer doet het 20 sec goed, maar dan krijg je die lag. Ik denk dat het iets met mijn internet verbinding is, maar ik heb geen idee wat. Het kan zijn als er meer Pc's op de internet verbinding zitten, de verbinding trager word. Dus ga even alle Pc in je huis langs en kijk of ze gebruik maken van het internet. Ik heb 2 pc's in mijn huis, en ze zitten allebei op internet. Die tweede pc doet niets met internet. Alleen staat er soms dingen aan waar ik niet over mag praten op dit forum. Maar dat gebruikt ook geen internet. Meestal staat die computer ook uit en heb ik het nog steeds. Reageren
Wanted Geplaatst: 13 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 (bewerkt) Ik heb er voor de duidelijkheid maar even een screen van gemaakt. Sorry voor de dubbelpost, maar ik zit nog steeds met het probleem. Edit: Hier volgt nog even wat extra info: Windows Vista draait op mijn PC en ik heb een draadloos netwerk. Bewerkt: 13 juni 2008 door Mark Menzo Reageren
TomHagen Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Draadloos netwerk valt soms weg. Daar heb ik wel ervaring mee. Je kan beter een draadje gebruiken om te gamen. Reageren
Wanted Geplaatst: 13 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Draadloos netwerk valt soms weg. Daar heb ik wel ervaring mee. Je kan beter een draadje gebruiken om te gamen. Bedankt voor de reactie! Ik zal het eens proberen. Reageren
Wanted Geplaatst: 14 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 *Alweer een dubbelpost maar anders ziet niemand dat ik wat gepost heb.* Ik heb een kabel aangesloten en toen deed alles het weer goed! Alleen zit ik nog met het volgende probleem: ik wil graag mijn draadloos netwerk behouden, anders loopt er een kabel door het midden van de kamer. En dat is dus erg onhandig. Bestaat er geen programma ofzo waardoor het laggen stopt? Wat ik nog niet snap, is dat hij het bij een kabel wel doet, en draadloos niet, terwijl er (volgens mij) haast geen verschil is. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Wat ik nog niet snap, is dat hij het bij een kabel wel doet, en draadloos niet, terwijl er (volgens mij) haast geen verschil is. Verschil is er wel degelijk. Probleem met die draadloze netwerken is vaak een te zwakke signaalsterkte, waardoor je dus last kunt krijgen van lag-stoten of een wegvallende verbinding. Er zijn verschillende manieren om de signaalsterkte te verbeteren. Je kunt het probleem oplossen door bijvoorbeeld een betere (externe) antenne/signaalversterker te kopen of door eens dichter bij je router te gaan zitten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.