salmonella Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 (bewerkt) MTA:VC v5.0 is een Trojan? Kijk maar rechts onder in Bewerkt: 12 juni 2008 door salmonella Reageren
caion Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 ??? Dat lijkt met raar , omdat bij mij zegt de virusscanner niks , meschien om dat het conact wil maken met het internet meschien ? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Als je hem niet van de officiële website van MTA hebt gedownload kán het zijn dat er een virus op zit, daarom raad ik je aan om altijd van de officiële website te downloaden. >>Hier<< is de downloadlink van MTA VC V0.5 van www.mtasa.com. Reageren
salmonella Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Als je hem niet van de officiële website van MTA hebt gedownload kán het zijn dat er een virus op zit, daarom raad ik je aan om altijd van de officiële website te downloaden. >>Hier<< is de downloadlink van MTA VC V0.5 van www.mtasa.com. Ik heb op meerdere site,s gedownload, waaronder die van jouw link Misschien is het een idee dat iemand mij een mail stuurt met daarin MTA:VC V5.0 (Email adres : >>> Door Argon: e-mails mogen niet openbaar over het forum verspreid worden...<<<). Anders zou ik een oudere client moeten nemen. Maar van die snap ik niks, dus zou iemand me daar mee kunnen helpen? Groet Salmonella >>> Door Argon: Dubbelpost samengevoegd...<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.