Jump to content

collectables

Gta Bram

Recommended Posts

Voor de Jumps en Flying Rats krijg je, naar mijn weten, helemaal niets.

Ergens had ik gelezen dat je voor de 100% zoveel wapens kan kopen als je wilt, dus dat er geen limiet op het aantal kogels is, maar van zodra dat je saved, je wapens terug op hun maximum komen.

Kijk ook eens naar dit topic. ;)

Delen op andere websites

Je kan ook gewoon naar wikigta.nl gaan en dan naar gta iv en dan onder aan staat wel Flying rats. klik daar op en je ziet wat je moed doen

Bewerkt: door [B]ig [S]moke
Delen op andere websites

• 3 weken later...
als ik me niet vergis is de beloning van 200 rats een helikopter met raketten

Die bestaat niet. Ik denk hetzelfde als Hanneswasco, je krijgt helemaal niks behalve voor de 100% "oneindige kogels" wat ik trouwens meer een nadeel dan een voordeel vindt. Iemand anders had ook ontzettend veel minutie gekocht voor wapens en toen ging hij saven en weg was alles. Het ergste is nog wel dat als je 100% hebt dat je dan zomaar over dat limiet kan gaan zonder dat je het weet en dan ben je minutie kwijt dus ik vind dit een slechte beloning tegenover alle andere GTA's.

Bewerkt: door hackman
Delen op andere websites

Die bestaat niet. Ik denk hetzelfde als Hanneswasco, je krijgt helemaal niks behalve voor de 100% "oneindige kogels" wat ik trouwens meer een nadeel dan een voordeel vindt. Iemand anders had ook ontzettend veel minutie gekocht voor wapens en toen ging hij saven en weg was alles. Het ergste is nog wel dat als je 100% hebt dat je dan zomaar over dat limiet kan gaan zonder dat je het weet en dan ben je minutie kwijt dus ik vind dit een slechte beloning tegenover alle andere GTA's.

Ja, en die kut duiven waardoor je wanted krijg of ventjes is ook kut, en wat krijg je, een paar procentjes erbij en verder niks.

En die 100% unlock slaat al helemaal nergens op, bij SA kreeg je een Hydra en Rhino.

Maarja,

Delen op andere websites

Voor de Stunt Jumps krijg je, zoals gewoonlijk, niets speciaals. Even voor je gezocht met Google wat je voor de Rats krijgt: Voor de Rats krijg je als beloning een Annihilator, welke spawnt op het MeTV gebouw, Star Junction, Algonquin. Bovendien zeggen twee sites ook dat deze er pas verschijnt nadat je de verhaallijn hebt uitgespeeld, maar ook alleen deze twee. Geen idee of dat dus ook daadwerkelijk klopt.

Het grappige van alles is, dat het eigenlijk een nutteloos werkje is. Na de storyline spawnen er namelijk ook twee andere Annihilators. Een op het dak van het politiebureau, en een op het vliegveld. Die laatste geeft wel wat meer moeite door het vier sterren wanted level. Het enige nuttige zijn de twee en een halve procent die je er door krijgt, en nodig zijn voor het honderd procent uitspelen van het spel.

Delen op andere websites

Voor de Stunt Jumps krijg je, zoals gewoonlijk, niets speciaals. Even voor je gezocht met Google wat je voor de Rats krijgt: Voor de Rats krijg je als beloning een Annihilator, welke spawnt op het MeTV gebouw, Star Junction, Algonquin. Bovendien zeggen twee sites ook dat deze er pas verschijnt nadat je de verhaallijn hebt uitgespeeld, maar ook alleen deze twee. Geen idee of dat dus ook daadwerkelijk klopt.

Het grappige van alles is, dat het eigenlijk een nutteloos werkje is. Na de storyline spawnen er namelijk ook twee andere Annihilators. Een op het dak van het politiebureau, en een op het vliegveld. Die laatste geeft wel wat meer moeite door het vier sterren wanted level. Het enige nuttige zijn de twee en een halve procent die je er door krijgt, en nodig zijn voor het honderd procent uitspelen van het spel.

Huh?

Ik kreeg die annihilators toen ik Kiki meer dan 70% had, hiervoor had ik al alle missies gedaan, maar geen annihilators.

En toen ik Kiki op 74% had, toen stonden ze er wel.

Dus wel raar,

Later,

Delen op andere websites

Huh?

Zo'n heli was toch bij GTA SA beloning?

Bij GTA IV zijn de Flying Rats enzo niet beloond,

maar ik geloof dat ze wel meetellen voor de 100%?

Delen op andere websites

wWat een slechte beloning :{

Kun je beter je tijd er niet instoppen dan.

Kan je doen maar dan mis je wel een deel van de gameplay. :duh:

Als je namelijk naar duiven gaat zoeken kom je op leuke plekken binnen LC en zie je gave dingen waar je anders misschien met een noodvaart voorbij gaat.

+ De beloning voor mij zit hem in de 100% en niet wat ik ervoor krijg. 100% betekend dat ik alles uit het spel heb gehaald wat erin gestopt is en dat is de grootste beloning die je jezelf kan geven _O_ (Maar dat is mijn mening :D )

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...