Hackman Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2008 Stunt Jump en Flying Rats kan ik nooit vinden . Ik heb nog nooit een gta 100% uitgespeeld. Trouwens, geen enkel spel. Ik heb ook nog nooit een spel 100% uitgespeeld maar dat gaat deze vakantie nog gebeuren. Ik ben nu bezig met de Flying Rats en via deze site kan ik ook vrij snel zien waar ze zitten maar het is en blijft een vervelend werkje maar het moet gewoon gedaan worden. Ik heb ook altijd te weinig uithoudingsvermogen met de collectables maar deze keer gaat het me lukken. Je moet gewoon die collectables als laatste doen dan heb je het gevoel dat als je stopt met de collectables dat je alles voor niks hebt gedaan en dan zet je meestal wel door. Ook heb je dan een blij gevoel dat je bijna een spel hebt uitgespeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.